Avatar billede madshenrik Nybegynder
06. juni 1999 - 19:31 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Brænder program

Da jeg har en kammerat der har problemer med sin brænder, har jeg tænkt på om det skulle være muligt at lave sit eget brænder program i VB som understøtter en vilkårlig brænder.
Avatar billede bkp Nybegynder
06. juni 1999 - 20:28 #1
Du skal være MEGET dygtig, hvis det skal lykkedes dig??
God arbejdslyst!!
Avatar billede bkp Nybegynder
06. juni 1999 - 20:29 #2
Det må give mere end 15 point!!!!
Avatar billede madshenrik Nybegynder
06. juni 1999 - 20:38 #3
Gerne for min skyld hvis du kan hjælpe.
Avatar billede cybles Nybegynder
06. juni 1999 - 20:41 #4
Vi strejker, skrubrækker.
Avatar billede snowball Novice
06. juni 1999 - 20:43 #5
Hvis "vi" strejker, hvad laver du så online ??? Whoops hva' cybles!!!
Avatar billede cybles Nybegynder
06. juni 1999 - 20:45 #6
Jeg kan sgu ikke sådan hive min fastforbindelse ned, desværre, jeg er blokadevagt i dagens anledning.
Avatar billede madshenrik Nybegynder
06. juni 1999 - 21:21 #7
Kan i hjælpe????????
Avatar billede snowball Novice
06. juni 1999 - 21:23 #8
Har I prøvet forskellige brænder programmer ???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juni 1999 - 00:44 #9
hvad er det for en brænder og hvad er det for et program?
Avatar billede madshenrik Nybegynder
07. juni 1999 - 07:59 #10
Brænderen er ekstern ricoh 1060C programmet er Easy Cd creator deluxe 3.5. Fejlen er at hvergang man forsøger at brænde skipper den første track, hvilket er lidt uheldigt, da den derefter begynder at skrive table of Contens. Så hvis du/i har prøvet dette vil jeg gerne høre hvad der går galdt.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juni 1999 - 09:40 #11
har i prøvet på flere computere?
Avatar billede madshenrik Nybegynder
07. juni 1999 - 11:43 #12
Ja, og desværre viser det sig at virke fint på en ældre model 133 mhz. pc. Min er en 350 mhz pentium II maskine, og da den data vi ønsker brændt ligger på min pc og ikke umiddelbart kan flyttes er dette lidt uheldigt.
Avatar billede bkp Nybegynder
07. juni 1999 - 15:52 #13
Kører windows opgavestyring i baggrunden samt virustjekkere, det har jeg haft dårlig erfaring med, samt billige CD'roms
Avatar billede snowball Novice
07. juni 1999 - 17:06 #14
Prøv et andet program, såsom Nero Burning Rom tror jeg den hedder.
Avatar billede madshenrik Nybegynder
07. juni 1999 - 22:45 #15
jeg prøver at skaffe den fulde version men det er forholdsvis svært.
Avatar billede soeped Nybegynder
09. juni 1999 - 12:19 #16
Prøv på http://www.download.com/ der kan man finde meget..
mvh soeped
Avatar billede crusty Nybegynder
11. juni 1999 - 18:49 #17
Gå på http://www.vision-factory.com, de har lavet en ret cool ocx, der gør det! Den er gratis ved ikke kommerciel brug!!!
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 00:38 #18
Jeg har haft det samme problem med en HP7100i og den enste måde var at slette alt på hd'en:
\Windows
\programmer
\program files
Altså backup af alt du skal gemme go så slette alle andre bib goså gemte filer i roden og så installere windows igen!!
Har lige gjort det her i weekenden!!

Hyg

Elsk hiande, det sker (nok) ikke noget med dig!!