Avatar billede christian-petersen Nybegynder
26. december 2001 - 22:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Status på http post

Er det muligt at få løbende status på hvor langt en post er nået? Helt konkret er jeg interesseret i at lave en progress bar til min fil upload form. Jeg regner med at skulle skrive en lille applet, der bliver styret af noget javascript, men er åben og for _alle_ konstruktive forslag / henvisninger.
På forhånd tak
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. december 2001 - 23:21 #1
Du kan ikke få det i javaScript. Du må ty til det serverside sprog der håndterer din upload. ASP/PHP/JSP/CGI.

/Nikolaj
Avatar billede christian-petersen Nybegynder
26. december 2001 - 23:26 #2
det er en java servlet. Men hvis muligt ville jeg gerne undgå at skulle sende status frem og tilbage.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. januar 2002 - 08:19 #3
Så må du over i java :))

/Nikolaj
Avatar billede christian-petersen Nybegynder
13. januar 2002 - 21:51 #4
Takker for hjælpen. Jeg har løst problemet ved at skrive en applet og en server applikation så jeg kan uploade via en socket forbindelse i stedet. Det har givet den ekstra bonus at jeg selv kan styre antallet af samtidige uploads.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2002 - 13:23 #5
Hvis du laver et svar selv, så kan spørgsmålet her lige lukkes :))

/Nikolaj
Avatar billede christian-petersen Nybegynder
08. november 2002 - 12:43 #6
Kan der jo være noget om... Bedre sent end aldrig - ikke?