Avatar billede 123 Nybegynder
26. december 2001 - 19:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IIS eller anden webserver?

Kan det passe at XP ikke indeholder IIS? Jeg kan ikke tilføje det fra menuen Windows-komponenter, og hjælp siger ikke så meget om det - desuden ligger den ikke på cd\'en.

Kan man evt. ikke downloade den et sted?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. december 2001 - 19:19 #1
Det er kun Prof udgaven der indeholder IIS. Home edition gør not!
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2001 - 19:19 #2
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. december 2001 - 19:39 #3
Hej.

Home edition indeholder ikke IIS men du kan bare tage det fra en anden windows version det har jeg gjort og det virker bare 10-4 !.

Vh. Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede torben_moeller Nybegynder
26. december 2001 - 21:04 #4
teknisk designer >> jeg har XP prof. men vil gerne have IIS installeret fra windows 2000 AS fordi den er bedre.. hvordan gør man så det??
Avatar billede peet-49 Novice
26. december 2001 - 23:31 #5
Det er kun XP_PRO, hvor det er indbygget, homever. er uden.