Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 16:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Logitech optisk mus...

Dav jeg har købt tastur og mus fra logitech... ( trådløs og optisk) men scoll på musen virker ikke... men den på tasturet virker.... men nogle gange så får den der scoll fuktion et \"spasser atack\" det vil sige fks. i IE så pludselig så køre siden op og ned helt sindsygt.. uden at jeg gør noget...
Har dette noget med scoll på musen? eller måske batteriet? min pcere står tændt 24/7 og der er bliver overført data hele tiden... stort set..... eller hvad kan det være galt?

Torben...

P.s genial side:)
Avatar billede djm33 Nybegynder
26. december 2001 - 16:48 #1
Har du installeret de nyeste drivere fra Logitech Mouseware??? Eller\'s så vær sikker på du har sat det rigtigt op, altså ikke deaktiveret scroll knappen.
Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 16:51 #2
okay prøver det med opdatering.... og nej scoll er ikke slået fra:)
Avatar billede djm33 Nybegynder
26. december 2001 - 16:57 #3
ok...
Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 17:14 #4
virker stadige ikke............
Avatar billede djm33 Nybegynder
26. december 2001 - 17:19 #5
Hvilket styresystem kører du med???
Har du tjkket Batterier, tilslutning??? Er sættet det helt nye logitech desktop cordless optical 2000 SORT??? Har du prøvet på en andet computer, hvis du altså har muligheden...
Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 17:22 #6
98 2udgave
har lige skriftet batterier.....
ja det er det helt nye....
nej det har jeg ikke rigtig mulihed for..
Avatar billede sazko Nybegynder
26. december 2001 - 17:27 #7
Jeg har selv det nye Logitech sæt, som kører under Windows XP, uden problemer. Jeg kan kun komme med de ting som djm33 har skrevet.

/Sazko
www.walt.webpunkt.dk
Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 17:31 #8
virker både scoll på tasturet og musen?
Avatar billede djm33 Nybegynder
26. december 2001 - 17:52 #9
jeg har haft et sæt lånt til test fra mit arbejde, og det virkede med det samme... ALT.. begge scoll. Har du en andet mus med scoll,  så kan du jo prøve med den, og se om det virker. For det kan jo også godt være at dit sæt ikke virker optimalt.
Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 18:32 #10
ja jeg har tænkt på om det var sættet der var noget galt med.... jeg prøver at køre ud med det imorgen:)
så ser vi hvad der sker...:)
og bare rolig jeg skal nok gi points:)

Hilsen torben
Avatar billede schubert Nybegynder
26. december 2001 - 18:58 #11
Du skal ikke give point hvis du ikke har fået et svar du kan bruge til noget
Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 20:35 #12
Schubert.. jo fordi de har ret det med at det er sættet der er noget galt med...;) ik
Avatar billede torben Nybegynder
26. januar 2002 - 17:31 #13
efter en lang ventetid har jeg endelig fået min mus tilbage igen.. og den virker nu... takker for hjælpen and sorry for ventetiden....

Torben