Avatar billede wize Nybegynder
26. december 2001 - 16:21 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Menu website

Er der ikke lige en der vil lave en pæn menu der passe perfekt ind i designet på min side.. jeg syntes ikke den jeg selv har forsøgt på at lave ser godt ud!!

www.friserverplads.dk/technochart

jeg har ingen idé om hvor mange point det her er værd. men det kan vi da finde ud af.
Avatar billede fbb Nybegynder
26. december 2001 - 18:27 #1
synes da det ser fint ud... bare lav en anden skrifttype eller lav et lille billede i stedet for tekst så er den da fin :)
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
26. december 2001 - 18:30 #2
det ville også være fedt hvis du havde en lille mouseover i menuen...
Avatar billede wize Nybegynder
26. december 2001 - 18:38 #3
mouseover ?
Avatar billede wize Nybegynder
26. december 2001 - 18:40 #4
lisom css ?? at den ændre farve ?
Avatar billede fbb Nybegynder
26. december 2001 - 19:10 #5
jaaa vil give funkey.... ret.. en anden skrifttype og så en mouseover...

eller et billede med mouseover kunne også se fedt ud.. prøv dig lidt frem.. find en fed skrifttype :)
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
26. december 2001 - 20:51 #6
hey forresten.....husk at bruge en skrifttype som allerede ligger på computeren..kke en du henter ned fra nettet. Det er fordi at dem der ikke har den skrifttype  ikke kan se den font.Så kommer det bare til at ligne en normal font.....

Avatar billede neo16 Nybegynder
26. december 2001 - 20:58 #7
må det være i flash?