Avatar billede nina Nybegynder
12. april 2000 - 22:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Debatforum

Er der nogen der ved hvor man kan downloade en god (og grafisk pæn) debatforum/BBS/Board Message, der ikke kræver alt for megen programmering ?
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. april 2000 - 10:24 #1
Jeg har lavet en du må få.

Prøv den på www.fus.fjends.dk/elev

Klik på debat og skriv brugernavn:Nina
Password:Nina

Hvis du er tilfreds med det debatforum så kan du få det. Det er skrevet i Perl og kører på en Unix server.
Avatar billede nina Nybegynder
13. april 2000 - 12:43 #2
Hej cypermike

Det ser godt ud. Hvordan kan jeg få det ?

Nina
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. april 2000 - 08:11 #3
Du får det af mig.

Skal jeg sende det til dig, må du af med 100 point. Det tog lidt tid for mig at lave.

Ok?
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. april 2000 - 08:16 #4
Jeg skal nok også have din email adresse.
Avatar billede nina Nybegynder
14. april 2000 - 09:49 #5
Det er OK med 100 point. Min e-mail er:
mikaelop@indbakke.dk
Da jeg er ny bruger af eksperten, ved jeg hvordan man giver ekstra point. Så jeg vil stille et nyt spørgsmål til 70 point, som du så kan svare på. OK ?