Avatar billede mirage17 Nybegynder
26. december 2001 - 13:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler Lyd Drivere

Jeg kan ikke få dette link til at virke... jeg mangler en lyd drivere ( e128up9x.exe ) ????

http://www.creative.com/support/files/download.asp?prod=sbpci128&OS=Win98&reg=1&select=Get+Files

Hvor kan jeg ellers finde ( e128up9x.exe ) ????

Jeg skal bruge det til...Creative Audio Sound Pic128
Avatar billede manon Nybegynder
26. december 2001 - 13:34 #1
Avatar billede manon Nybegynder
26. december 2001 - 13:35 #2
Avatar billede mirage17 Nybegynder
26. december 2001 - 21:27 #3
mange tak... jeg ahr fået det til at virke...

Med Venlig hilsen Christian
Avatar billede manon Nybegynder
27. december 2001 - 04:39 #4
:-(

Du spørger efter en fil, som jeg finder til dig - kort og præcist og så siger du \"Mange Tak\" og afviser mit svar og tager dine point selv - typisk! :-(
Hvad er forkert i mit svar? Kunne du ikke bruge filen eller ?

:-(
Avatar billede mirage17 Nybegynder
27. december 2001 - 11:21 #5
>> Manon << Det må du sgu undskylde.. for din skyld laver jeg lige et spørgsmål... til 240 point...

tak for hjælpen...

Christian
Avatar billede manon Nybegynder
27. december 2001 - 13:45 #6
Hej Christian

Nu kan jeg se du bare har misforstået det. ;-)

Ok, lad os starte forfra - hvis du kunne bruge mit svar til noget, \"belønner\" du mig med de antal lovede point - i dette tilfælde 60 *s*
Hvis du ikke kunne bruge mit svar til noget, skal du skrive \"at den/de filer ikke kunne bruges til din hardware\" eller lign og det ikke hjælp på situationen.
Hvsi jeg så ikke kan hjælpe dig mere (eller andre) - er du velkommen til at lukke spørgsmålet og selv tage dine point tilbage.

:-)