Avatar billede kim014 Nybegynder
26. december 2001 - 09:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brænding af Img sub og ccd filer????

Hvordan brænder man , eller instalerer Img , sub og ccd filer ??? hvilke programmer kan pakke dem ud så man kan se dem???  Jeg har prøvet med Fireburner , men den kan ikke se dem , da jeg åbnede programmet Stod der i boks Error    APSI manager (wnaspi32.dll)not found Aspi interface disabled  Hvad betyder det ???  Mvh. Kim
Avatar billede sajbar Nybegynder
26. december 2001 - 10:03 #1
du kan prøve med enten
http://www.winimage.com/
eller
http://www.isobuster.com
de tools kan bruges til at pakke de fleste iso formater op..når de er pakket op er de stort set bare til at brænde over som normalt på en cd..
Avatar billede egadm Nybegynder
26. december 2001 - 10:15 #2
du kan bruge clonecd til at brænde dem

www.elby.org

Avatar billede kim014 Nybegynder
26. december 2001 - 10:28 #3
Jeg har prøvet med Clonecd den brændte bare de samme 3 filer som jeg havde downloadet, jeg kan stadig ikke se hvad der er på dem???
Avatar billede pjorte Nybegynder
26. december 2001 - 10:44 #4
Jeg vil prøve med Nero så når det andet ikke virker, cancel New Compilation når du startet nero, gå så op i filer vælg Burn Image, i den menu der pop op husk at vælg \"filtype\" = all files
så kan du finde dit img og brænd det, faktisk kan man brænde Mac cd\'er på dennne måde på en pc\'er

pjorte
Avatar billede kim014 Nybegynder
26. december 2001 - 11:39 #5
I min Nero er der intet der hedder brænd Image (den er Dansk)Mvh. Kim
Avatar billede pjorte Nybegynder
26. december 2001 - 12:09 #6
Så hedder den  Brænd billede  uden fil \"menu\", husk at vælge alle file ved filtype:
Avatar billede kim014 Nybegynder
26. december 2001 - 16:56 #7
Sajbar fik pointene fordi det lykkedes for mig ved hjælp af isobuster  min Clonecd kunne jeg ikke få til at virke. måske min fejl  Mvh. Kim