Avatar billede snogen Nybegynder
26. december 2001 - 09:23 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

bin/cue filer

Er der nolge der kender et program til XP/WinMe der kan reparere bin/cue filer ???
Avatar billede sluppi Nybegynder
26. december 2001 - 09:29 #1
de kan da ikke reppes.....
Avatar billede egadm Nybegynder
26. december 2001 - 10:20 #2
kommer den med en fejl når du for søger at indlæse cue filen?
Avatar billede egadm Nybegynder
26. december 2001 - 10:23 #3
hvis den gør åben cue filen med notepad.

der kan feks. stå sådan her.  FILE \"C:\\FLT-AQUA.BIN\" BINARY og det er forkert der skal stå sådan her. FILE \"FLT-AQUA.BIN\" BINARY det du bare skal gøre er at sørge for at der kun står filnavnet
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. december 2001 - 11:20 #4
Avatar billede snogen Nybegynder
26. december 2001 - 13:33 #5
Det er 1 datacd jeg har downloadet til Daemon-tools, som er et VirtuelCDDriver... Men når jeg mounter image med den tilhørende cue fil, får jeg en error der hedder sig at linie 1 ikke er tilgængeligt i cue filen ... Jeg vil lige prøve ISO Buster 1 gang  :-)

Ok... Prøvede ISO Buster...... Får ozz en fejlmlding der:
\"The primary Volum descriptor (PVD) is unreadable. Read error at adress: 16\"
Er det bare bin filen der er fejl i så ??
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. december 2001 - 16:32 #6
JEg har aldrig prøvet at få en sådan fejl - men det kunne godt tyde på det!