Avatar billede jacob27 Nybegynder
12. april 2000 - 18:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

er det billigt?

Det tilbud som Aldi kører med på Pentium 3
667 mhz cpu, er det billigt eller skal man holde fingerne væk?
Avatar billede koep Nybegynder
12. april 2000 - 18:49 #1
Det ser billigt ud men en 667 Mhz CPU lyder meget underligt. Det lyder næsten som om det er en CPU der er overclocket
Avatar billede driis Nybegynder
12. april 2000 - 19:24 #2
Hvordan lyder tilbuddet??
Avatar billede graae Nybegynder
12. april 2000 - 19:35 #3
ALDI er en tysk kæde, ergo bør man sq nok holde sig væk fra deres "gode" tilbud !!
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2000 - 20:18 #4
Jeg ville mene at det er et godt tilbud hvis dens CPU ikke er overclocket.
Men at købe coumputer i et tysk lavpris supermarked?? Jeg tror det vil blive svært at få pengene tilbage hvis det bliver nødvendigt!
Avatar billede wolf_ Nybegynder
12. april 2000 - 22:57 #5
for lige at give en bemærkning !!

Man bør ikke købe PC i et Supermarket men i en PC-forretning, men ville vel heller ikke købe bil i et supermarket selv om de havde et godt tilbud !!!!
Avatar billede gnarf Nybegynder
13. april 2000 - 07:58 #6
Det holder ikke at sammenligne et PC køb med et Bil køb.

Delt kan langt de fleste her på eksperten selv finde ud af at skifte stumper i en computer. Dels smider man ofte enkelte stumper til en PC ud, og udskifter dem med nye, hvor tit gør i det på jeres biler??

Jeg skifter altså ikke til Monroe's nye støddæmpere på min 1984 Volvo, bare fordi de siger de har bedre "performance"

Hvis Aldi har et godt tilbud, så ville det måske være interessant at vide hvad det egentlig indeholder, og ser det fornuftigt ud, ville jeg personligt ikke have problemer med at købe det hos Aldi.  Men man kan vist næsten på forhånd gå ud fra at grafikkort/lydkort osv er af ringe kvalitet.
Avatar billede danneck Nybegynder
13. april 2000 - 12:17 #7
Der er intet underligt med en CPU som kører med 667 MHz!
Avatar billede danneck Nybegynder
13. april 2000 - 13:28 #8
Hvordan lyder tilbudet i grunden?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
14. april 2000 - 20:48 #9
NU har jeg ikke set tilbuddet, og jeg kender heller ikke prisen. Men en computer der kører 667 uden at være overclocket, tror jeg ikke på. Jeg ville ikke købe en computer, der var overclocket.. Jeg ville hellere selv gøre det, og så have styr på det..
Køb ikke!