Avatar billede buiz Nybegynder
06. juni 1999 - 18:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk oprettelse af folder i favorites

På god gammeldags Windows-tager-kontrollen-fra-dig-manér opretter den sgu'' en folder der hedder "Links" i mine favorites. Jeg sletter sfølig folderen, men næste gang jeg starter IE er folderen lavet igen.

Jeg kører Win98, IE5.0 med alle opdatering fra Windows Update.

Hvordan søren får man Windows/IE til at lade være med at lave den folder hele tiden? ICQ laver iøvrigt det samme (From ICQ/Incoming bookmarks) - og det er ikke mindre irriterende.

(ok, måske et lidt simpelt spørgsmål, men jeg vil lige checke hvor effektiv Eksperten.dk er...)
Avatar billede tomb3 Nybegynder
06. juni 1999 - 19:42 #1
Prøv at gå ind i:
C:\Windows\Favorites\
og slet det du vil slette !

Hjælper det ?

Mvh
Paul
Avatar billede buiz Nybegynder
06. juni 1999 - 19:49 #2
Øh. Når jeg skriver at jeg "sletter sfølig folderen", så betyder det jo, at jeg går ind i c:\windows\favorites\ og sletter "Links".

Men folderen bliver genskabt hver gang IE startes.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
06. juni 1999 - 20:09 #3
OK sorry!
Du kan også bare trykke favorites, højrekligge på Links, og trykke delete.

Prøv at gå ind i IE, View, Tolbars, og slå det fra, du ikke gider have.

Så behøves du ikke at slette dem.

Det samme ghør du bare i dine program mapper.
Avatar billede buiz Nybegynder
06. juni 1999 - 20:26 #4
Yes, det virker. Genialt. Latterligt at IE skal lave en folder i mine favoritter fordi jeg har slået LINKS til på toolbaren... men sådan er der så meget.

tak for hjælpen.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
06. juni 1999 - 22:06 #5
Så lidt :)