Avatar billede montago Praktikant
25. december 2001 - 19:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nokia 3210 Unlocking

Hejsa der... aner ikke hvor hurtigt et svar dukker op osv.. har lige oprettet mig selv i dag...

anyway:

Jeg har en \"forpulet\" Nokia 3210 :o) som skal unlockes !.. da jeg har skiftet abonnonment fra Debitel til TelMore...

Jeg har fundet alverdens underlige programmer, de fleste har været windows baserdere, mens 1-2 af dem var dos baserede (i alt ca 25 forskellige)

jeg har fundet ud af at mange af versionerne er mere eller mindre forældede, men har fundet de fleste i nyere versioner... bl.a.

allnokia60
nokia20
nokia22
NokAll
nokia flashtool
nokia_unlocker_by_jethro_v622

osv. osv.

nu kommer spørgsmålene:

1. Hvilket program virker ?? -ingen af disse gjorde !
2. Hvilke andre programmer Skal testes ??
3. Nogen der selv har prøvet det som jeg evt. kan ringe til ??
4. nogen der kender en stensikker metode til unlocking ?
Avatar billede montago Praktikant
25. december 2001 - 19:46 #1
glemte at sige... jeg har en nokia 3210 V6.00
Avatar billede olai Juniormester
27. december 2001 - 03:31 #2
Hvis ikke du vil ind og rode med at kortslutte eeprommen, skal du have et
flasher kabel, samt software der kan hentes fra http://www.kabelsalg.dk
kig under Software>Nokia
Den metode ER stensikker!

Avatar billede olai Juniormester
27. december 2001 - 03:32 #3
Du finder også en manual til at gøre det selv. på siden.
Avatar billede montago Praktikant
28. december 2001 - 22:50 #4
kigger på sagen...

jeg har prøvet programmet... men kan ikke helt få det til at virke...

har et nokia 3210 kabel...

har prøvet både com 1 og 2...

har lagt flasher progreammet + nk_files på c:\\**

hvad nu ???
Avatar billede montago Praktikant
28. december 2001 - 23:01 #5
jeg mangler nogle .fls filer... men hjemmesiden hvor de kan findes... er lukket lige i øje blikket :-(((

nogen det kan sende dem ??

mdk@get2net.dk (3210\' filer... eller alle sammen)
Avatar billede olai Juniormester
28. december 2001 - 23:06 #6
montago> Jeg prøver lige at finde nogen.
Avatar billede olai Juniormester
28. december 2001 - 23:06 #7
Avatar billede montago Praktikant
29. december 2001 - 14:23 #8
den side kræver at man registrerer sig... (bataler et fee)... hmmm

anyway.. så bliver kabelsalg.dk opdateret efter nytår... så jeg prøver derinde !

takker
Avatar billede olai Juniormester
29. december 2001 - 16:26 #9
velbekomme, takker for points...
Avatar billede kabelsalg Nybegynder
08. januar 2002 - 18:29 #10
De kabler der bliver solgt på vores side, kræver at man bruger er program der hedder Dejan flasher. (ligger derinde sammen med manual)
Skal man låse en Nokia 3210 version 5,36 eller højere op,kan det kun gøres med et flasherkabel, da man ellers skal skille telefonen ad, og pille ved eepromen. dette er meget farligt.