Avatar billede eyeq Nybegynder
25. december 2001 - 19:20 Der er 10 kommentarer

Vurdering af hjemmeside.

Hej
Jeg ejer hjemmesiden http://www.eyeQ.vcd.dk jeg har modtaget en del klager - folk kan ikke lide farverne på min side, hvad kan jeg ændre før det bliver bedre? og har i evt. nogle forslag til at gøre siden bedre.
Avatar billede eyeq Nybegynder
25. december 2001 - 19:48 #1
??
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. december 2001 - 19:49 #2
Tror du skal kigge på hvem målgruppen er.
Efter min mening er det forholdsvis piger fra 8-20 år.
Hvad er der så galt.
Farverne som du selv siger de er gyselige, når det nu er unge mennesker siden henvender sig til må du godt laven den med lidt mere sprald og ungt i stedet for en kedelig lortebrun farve.
Ville nok selv havde lavet den i gul måske rød, med en meget barnlig font eller bare en font med lidt sprald i.
Din menu bliver for kedelig da det bare er en lang list med punkter  del dem op med noget grafik imellem, og måske nogle underpunkter og fjern krydset som du har som mus markør.
Syntes også du skulle centrer det hele.
Siden ser lidt underlig ud når du kører musen henover dine links i bunden, det nederste bevæger sig ser ikke så godt ud.
Du kunne måske også lege lidt med billedet i dit logo måske fade det eller laver nogle scanlines eller et eller andet og fjern den effekt du har brugt rundt om billedet ser ikke så godt ud.
Håber du fik lidt ud af det og du kan bruge det :-)

Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. december 2001 - 22:38 #3
Jeg mindes at have set den side til vudering et utal af gange, og jeg er overbevist om at du har fået masser af forslag mange gange før.

Men kort:
Omridset af topbanneret ligner noget der er tegnet med en blyant i MS Paint på 20 sek.

Alle reklamerne i bunden ser ikke godt ud.

Dit crosshair på linksne er helt unødvendige - det er jo ikke en cs-klanside.
Avatar billede edron Nybegynder
26. december 2001 - 02:51 #4
Prøv at lave dit toplogo transparent, og så ud-skift den
brune ud med en rød-transparent over det hele. Det tror jeg vil se pænere ud.
Drop din kæmpe javaapplet, der popper op midt i det hele find på noget mere diskret/smart.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. december 2001 - 03:01 #5
centrer centrer og centrer, ud over hvad der ellers er sagt.....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. december 2001 - 03:03 #6
kiggede lige på kilden til dine billeder http://i.opasia.dk/pics/7/1/5/10517/292x219.jpg
har du tilladesle til at deep-linke til dem??
Avatar billede motu Nybegynder
26. december 2001 - 10:20 #7
Jeg kan ikke tage noget med eyeQ seriøst :), eftersom deres musik er så plat & banalt.
Avatar billede sigski Nybegynder
30. december 2001 - 18:49 #8
Jeg troede sgu du var smidt ud, efter alt det ballade med bigbrother !! men det er ikke op til mig !!!!!!

Jeg lagde mærke til at 1/4 af \"dine\" (hvis man kan kalde dem det) er totalt grimme fordi du har strechet dem (trukken i dem), så de bliver alt for høje/lange i forhold til billedet
Avatar billede sigski Nybegynder
30. december 2001 - 18:55 #9
og i øvrigt så skriver du følgende:

\"noget materiale eller links etc. på denne side krænker dine rettigheder så kontakt os på (Og vi fjener det omgående).\"

så kan du vidst godt gå i gang med at fjerne næsten alt !!! du har ikke angivet opasis som kilde til dine billeder !! har du selv interviewet dem ????

Har du fået lov af alle de kilder du bruger (hvilket jeg nægter at tro på) så er dein side fjong - men ellers synes jeg du skulle holde den ude af eksperten...!!! og i øvrigt lukke den inden du havner i problemos.

Jeg hader egentlig når folk begynder at skrive om alt muligt andet end det spørgsmålet går ud på, men i dette tilfælde er det hele for dumt - så jeg kan ikke lade være
Avatar billede cybermike Nybegynder
09. januar 2002 - 23:17 #10
*lol*

start med at fjerne de popstars-wannebe´s som kalder sige øje-ku