Avatar billede arne_ Nybegynder
25. december 2001 - 14:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Modem timeout

Jeg er den lykkelige ejer af en 34 kbit internet forbindelse. Mit problem er at jeg ofte får timeout på min forbindelse. Det kan være et ret stort problem når jeg skal hente filer på over 2 mb, idet jeg så skal starte helt forfra, hvorefter jeg igen får timeout og skal starte forfra igen, osv. osv. Indtil videre har jeg råbt, skreget og truet computeren men desværre uden resultat, er der evt. en bedre løsning på problemet??.
Avatar billede dmcn Praktikant
25. december 2001 - 14:19 #1
Du kan evt. bruge en download-manager som GetRight (kan findes på download.com). Den kan resume downloads når du kommer online igen, så du slipper for at skulle starte forfra.
Avatar billede arne_ Nybegynder
27. december 2001 - 11:18 #2
Det virker jo!!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
27. december 2001 - 13:58 #3
Så får du lige et svar. :)