Avatar billede fangel Nybegynder
25. december 2001 - 12:04 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

HD, hvilken er bedst ?

hej, jeg står med valget mellem en 40GB IBM 7200rpm eller en 60 GB Maxtor 6400rpm, jeg har en 1200MHZ Athlon med 256 MB Ram, hvilken harddisk vil være bedst til denne computer ?

Dea_PG

PS. jeg bruger computeren til Spil og til at lave hjemmesider !!!
Avatar billede dar Nybegynder
25. december 2001 - 12:44 #1
Vent en måned til IBM\'s 120gxp serie kommer i butikkerne. Den skulle kunne slå alle de andre harddiske :)
Avatar billede 123chip Nybegynder
25. december 2001 - 12:44 #2
Jeg ville sige Maxtor.. Jeg har haft problemer med min IBM HD og fik den byttet til en maxtor! Maxtor er både Billigere og bedre! men du skal se på Søgetiden den med mindst søgetid er bedst! og det er nu nok IBM\'en!
Men hvis du vil høre et godt råd så køb Segate! Den er alle pengene ver!

-Håber det hjælper!

Mvh. Niels
Avatar billede dar Nybegynder
25. december 2001 - 12:45 #3
Men ud af de to du selv skriver ville jeg til en hjver tid vælge ibm\'s disk (jaja - jeg er da lidt ibm-harddisk fanatiker)..
Avatar billede fangel Nybegynder
25. december 2001 - 20:44 #4
Det er fordi jeg har fået den i julegave forstår i, så det er en af de to

Dea_PG
Avatar billede 123chip Nybegynder
25. december 2001 - 23:15 #5
Okay! Så ta\' IBM! jeg har ogsåp været \"lidt\" IBM freak indtil min hd gik ned og slættede alt hvad jeg havde på den!! -Sur røv! men det kan jo ske for selv den bedste!
Avatar billede fangel Nybegynder
26. december 2001 - 10:38 #6
Tak for hjælpen !!!
Avatar billede 123chip Nybegynder
26. december 2001 - 19:44 #7
Det var så lidt! ;-)