Avatar billede tyfon Nybegynder
24. december 2001 - 21:34 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

xp/brænding

Jeg har prøvet at kopiere musik fra brændeprogrammet til min ide-cd/rw 4-24-24, men den kan ikke finde enheden.Er de ikke compatible, eller skal der hentes en driver? Jeg har numrene til at stå til venstre under \"musik til kopiering\", og så skulle det vel bare være at trykke på den røde knap ved \"kopier musik\"? Tak for svar
Avatar billede fastwrite Nybegynder
24. december 2001 - 21:56 #1
Har XP fundet din brænder? Hvilket program bruger du til at brænde med?
Avatar billede tyfon Nybegynder
24. december 2001 - 22:11 #2
Jeg bruger det medfølgende program til xp\'en, men det kan ikke finde enheden.
Avatar billede resten Nybegynder
24. december 2001 - 22:12 #3
Klik på denne pc-Egenskaber-Hardvare-enhedshåndtering og er der et gult ? mangler du dine driver og skal ha hentet dem.Men er der ikke noget gult ? ud for din brænder ja så har den fundet din  brænder.
og det musik som du skal ha brændt ned på en cd marker du så bare i den mappe hvori de ligger og ude til venstre klikker du så bare på copy til audio cd og mediaplayeren converter dem og brænder dem ned på din cd.
Avatar billede tyfon Nybegynder
24. december 2001 - 22:16 #4
Tak for svar. Jeg vil arbejde med det, og se om det løser sig
Avatar billede resten Nybegynder
24. december 2001 - 22:20 #5
Ellers kom til bage hvis det ikke gør.
Avatar billede tyfon Nybegynder
24. december 2001 - 22:34 #6
Der er ikke noget gult ved min brænderangivelse, men jeg kan ikke se hvorfor den ikke kopierer når jeg  i programmet trykker \"filer\", og så \"kopier til lydcd\".
Jeg har nogen af numrene stående i doku/musik, men det er vel ikke her jeg skal arbejde med det?
Avatar billede resten Nybegynder
25. december 2001 - 09:40 #7
Når du har markeret dít musik og så klikker på kopier til lyd cd så kommer din media player frem og den viser de nummer du nu har valgt til kopiering og oppe i højre hjørne klikker du så på den røde knap der heder kopier musik og den går i straks gang med at conveter og bagefter at brænde dem ned.

Men kan du finde din brænder i enhedshåndteringen.
Avatar billede resten Nybegynder
25. december 2001 - 09:50 #8
Og hvis ikke din mediaplayer popper op og din brænder funger perfekt så er det vi skal klø os i nakken og tænke hvorfor *ss*.
Avatar billede tyfon Nybegynder
25. december 2001 - 12:35 #9
Det er netop der jeg har prøvet at aktivere, men det har ingen virkning. Heller ikke på de andre knapper ved siden af
Avatar billede tyfon Nybegynder
25. december 2001 - 12:46 #10
Den meddeler stadigvæk, at den ikke kan finde brænderen, selvom den vises  i enhedshåndteringen
Avatar billede resten Nybegynder
25. december 2001 - 12:48 #11
jeg har lidt travlt i dag men prøv at se om du ikke kan finde nogen driver til den gerne xp og se om det ikke hjælper men ellers er jeg til bage i aften.
Avatar billede tyfon Nybegynder
25. december 2001 - 15:07 #12
Jeg har været lidt rundt og lede efter drivere, men jeg prøver igen. Ellers er jeg glad for din hjælp.
Avatar billede poulnyrup Nybegynder
25. december 2001 - 22:41 #13
Prøv at besøge http://www.windowsupdate.com. Jeg mener der var nævnt nogle rettelser i en ny patch bla. til afhjælpning af brænderproblemer i xp
Avatar billede tyfon Nybegynder
26. december 2001 - 00:19 #14
Jeg har været der, men der er tilsyneladende ingenting udover en sikkerhedsopdatering
Avatar billede 24u Juniormester
26. december 2001 - 01:05 #15
Har du slået ACPI til i bios??
Eller hentet de sidste nye ACPI drivere??
har altid virket for mig at gøre dette (efter format eller opgradering)
Avatar billede resten Nybegynder
26. december 2001 - 08:37 #16
Kan du slet ikke brænde noget? har du prøvet bare at lave noget backop.
højreklik og send til drive (G)
Avatar billede tyfon Nybegynder
26. december 2001 - 09:32 #17
Jeg er ikke så meget inde i det tekniske, så jeg aner ikke hvad acpi og bios er.
Jeg kan godt kopiere fra cd til harddisk,men den anden vej virker det ikke. Øverst hvor der skulle stå \"e-drev\", bliver der ved med at stå \"tilslut bærbar enhed og tryk f 5\". Den røde kopiknap forbliver inaktiv, og jeg får meddelelsen,at den ikke kan finde brænderen.
Avatar billede resten Nybegynder
28. december 2001 - 21:06 #18
Takker :)

Men fandt du ud af det?
Avatar billede tyfon Nybegynder
04. januar 2002 - 13:35 #19
til resten: Ja, jeg har købt en ny. Det virker, og tak for hjælpen