Avatar billede funkeychicken Nybegynder
24. december 2001 - 12:52 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvad er forskellen

på en tagwall og gæstebog......det er sikkert et dumt spørgsmål
Avatar billede ncp Nybegynder
24. december 2001 - 12:55 #1
det er vist det samme...
Avatar billede prof2 Nybegynder
24. december 2001 - 12:56 #2
Det er egentlig samme princip, men det man skriver er ikke helt det samme...

I en gæstebog skriver man en lille hilsen, så ejeren kan se at man har været der.

På en tagwall kan alle komme og skrive et alle andet de vil... Fx mange clan sider har en tagwall hvor man kan sige sin mening og aftale ting og sager...
Avatar billede plh Nybegynder
24. december 2001 - 12:56 #3
En gæstebog er et sted hvor du kan ligge en besked om hvad du synes om siden og et sted du kan skrive dit navn, for at fortælle ejeren af hjemmesiden at du har besøgt hans/hendes side.

En tagwall er et sted hvor du kan diskutere forskellige ting, du kan poste en besked om et eller andet nyt, som du måske lige vil hører andres meninger om.
Avatar billede plh Nybegynder
24. december 2001 - 12:57 #4
Glædelig Jul, glemte jeg lige at sige !
Avatar billede prof2 Nybegynder
24. december 2001 - 12:57 #5
Hehe! Vi var da ret eninge... Men jeg var hurtigst... Så jeg får de 0 points :-)

Glædelig jul!
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
24. december 2001 - 12:58 #6
tak og i lige måde.........
Avatar billede khand Nybegynder
24. december 2001 - 12:58 #7
En gæstebog er hvor man skriver en hilsen, og en lille kommentar. En tagwall er mere simpel og beregnet til \'tags\', hvor man f.eks. kan skrive i forskellige farver osv. Faktisk en simpel version af en gæstebog der er lidt mere til \'pjat\'.
Ex:
Tagwall: http://www.o-piz.dk/tagwall.php
Gæstebog: http://razor.dk/guestbook/

Det er min opfattelse af forskellen :)

--
MvH. Khand
Glædelig Jul ;)
Avatar billede plh Nybegynder
24. december 2001 - 13:00 #8
prof2>>> Blæreanus !