Avatar billede skovtrold Nybegynder
24. december 2001 - 11:44 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Voodoo og Return to Castle Wolfenstein ?

Hej alle.
Et lidt specielt spørgsmål, og jeg ved ikke om kategorien er den rigtige, men her kommer det:
Return to Castle Wolfenstein sætter under installationen grafikken til at bruge Voodoo-kortet og dermed OpenGL.
Der må findes en måde at omgå dette, så kun Nvida TNT2 kortet bruges, men hvordan?
Installeres spillet på en maskine med TNT2 kortet, kan det slet ikke startes pga. den manglende OpenGL :-|
Avatar billede 123chip Nybegynder
25. december 2001 - 02:07 #1
Hej! \"glædelig jul og godt nytår!\"

Enden Skal du prøve at finde nogle opdateringer til enden din grafikkort eller til Directx hvis du altså har en gammel version... Ellers må du købe et nyt grafikkort... Du kan bare nøjes med at købe et Geforce2 MX400 grafikkort(eller bedre:-)).. jeg køre med et Geforce2 MX400 og det køre fint.. men jeg skulle lige først opdatere Directx!! Håber det hjælper!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
25. december 2001 - 02:09 #2
jeg har nogle drivere liggende som jeg fik af en da jeg havde præcist samme problem.
har du en mail jeg kan sende dem til?
Avatar billede skovtrold Nybegynder
25. december 2001 - 12:08 #3
Hej begge - og tak for svaret.
Jeg fandt en opdateret WindowsXP-driver hos Nvidia til mit TNT2 kort, og nu kører det hele som det skal.
Det spil sparker godt nok r*v!! :-)
Avatar billede 123chip Nybegynder
25. december 2001 - 12:35 #4
JA det gør!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
25. december 2001 - 15:33 #5
takker for points :)