Avatar billede jcool Nybegynder
24. december 2001 - 11:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gunman og counter strike

Er der nogen der ved, om man kan køre counter strike på grundlag af Gunman chronicles, eller skal man have en HL ?
Avatar billede kaviar Nybegynder
24. december 2001 - 12:44 #1
Man skal ha HL, fordi så vidt jeg husker så er Gunman også bare en add on ligesom CS.
Avatar billede neo16 Nybegynder
26. december 2001 - 21:25 #2
Præcis, HL er grundlaget for stortset det hele! Så du SKAL have HL for at køre counter strike!
Avatar billede nst Nybegynder
27. december 2001 - 01:17 #3
tja
du kan også købe retail counter-strike (købe udgaven af cs, der understøter sig selv)

jeg ved ikke om gunman er ude som retail
men jeg skulle mene af hvis du har cs retail kan den understøtte gunman mod men jeg er ikke sikker
Avatar billede neo16 Nybegynder
27. december 2001 - 20:48 #4
nst --> ja, men HL er OGSÅ med i retail versionen af CS...
Avatar billede noia Nybegynder
21. januar 2002 - 15:44 #5
neo16 : Både og - Køber du retail-versionen af CS, så får du hele enginen og basen for HL, men du får jo ikke baner mm. med. Hele idéen i en retail, er jo at gøre CS standalone, og det har man så gjort. Hvis du starter retail\'en, så har du ikke muligheden for at skifte til HL, ligesom man har, når man installerer CS som MOD til HL. - Og nej, du kan desværre ikke køre CS på en base af Gunman Chronicles - Gunman Chronicles er også en retail.