Avatar billede hudibras Nybegynder
11. april 2000 - 23:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mpeg redigering

Skal være PD Det skal være muligt at kunne klippe/klistre avi og mpeg video. Hvor henter man det?
Avatar billede atomizer Nybegynder
12. april 2000 - 09:44 #1
www.adobe.com
Premier, er nok det sejesre program på jorden til at redigere

//Atomizer
Avatar billede nitrofire Nybegynder
23. april 2000 - 02:49 #2
Du kan lede efter premier på www.warez.com, men det er altså ulovligt... kun tåber har ikke råd til originalprogrammer!!
Avatar billede steffen Nybegynder
27. april 2000 - 14:58 #3
Ulead Video Studio er meget, meget nemmere at benytte for begyndere - og det ligger faktisk og følger med mange af videoredigeringskortene, fx Matrox Marvel/Rainbow Runner og Miro.

De nye versioner har mange af de gode effekter (transitioner) indbygget.

Der findes desværre så vidt vides ingen "shareware" el. lign programmer til videoredigering - og dog, med:

MPEGJoin &
VCD-Cutter

kan du komme et stykke, men altså uden de professionelle muligheder.

Ovenstående software kan hurtigt slås op på nettet, fx hos www.tucows.dk
Avatar billede hudibras Nybegynder
12. juli 2000 - 10:38 #4
Adobe premiere er fin, men den kan vist ikke gemme i mpg. Jeg skal opløsningen 352x240. AVI fylder jo enorm!
Avatar billede steffen Nybegynder
19. august 2000 - 22:37 #5
Hvad fejler VCD-Cutter / MPEG-Join kombinationen?