Avatar billede empty2 Nybegynder
23. december 2001 - 23:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

1, 2 eller..........

Kan i ikke sige jeres mening, hvilken af de logo i kan lide angiv dem i nr.....
Tak på forhånd....

PS. http://www.harryp.webpunkt.dk/pr.html    lol......
Avatar billede foxen Nybegynder
23. december 2001 - 23:31 #1
Nr. 4 er bedst, det ser smart ud og er let at læse
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
23. december 2001 - 23:38 #2
den der er nederst til venstre... gider ikke sige hvorfor :)))
Avatar billede reddevil Nybegynder
23. december 2001 - 23:48 #3
Damm der er mange flotte! Men det ville være nemmere a se sammen med resten af siden!
Synes klart det skal være et af dem med blå bagggrund.

Jeg ville vælge en kopination af nr. 4 i første lodrette række og nr 6 i første lodrette række. Du skal sådan set bare ændre på nr. 4 sådan at der kommer den samme \"cirkel\" om W\'et som i nr. 6! Og så måske skrive www.webto.dk med den lidt mørkere type som du har brugt i nogle andre!

/RedDevil
Avatar billede reddevil Nybegynder
23. december 2001 - 23:50 #4
Ups ovenstående skulle lige have været et svar!

Hold dig til blå det er klart den mest friske og inspirrende farve!!!

/RedDevil
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2001 - 05:36 #5
I kan give jeres meninge på http://kunde.kk-netsoft.dk/logo
Avatar billede tais Nybegynder
24. december 2001 - 15:30 #6
På din afstemning har du lagt billederne i .jpg, det er lang bedre at gemme dem i .png (læs evt http://www.html.dk/artikler/00029/ )
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2001 - 16:11 #7
Da der har være en del der har afgive deres stemme mere en ene gang har jeg nu lave en lille sikkerhed, og nulstille den igen, så jeg ville blive glad hvis du vil afgive din stemme igen..

http://kunde.kk-netsoft.dk/logo
Avatar billede xysto Nybegynder
30. december 2001 - 19:41 #8
Jeg foretrækker nr. 1. Det er altid dejligt med farver. Men nr. 5 er også ganske pæn, hvis det skal være. Synes at nr. 4 er for kedelig. Så hellere nr. 5
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. december 2001 - 19:43 #9
3\'eren og de 2 sidste...
de 2 sidste skulle dog kombineres til 1 - den sidstes farver, den næstesidstes look.
årsagen er derfor.. hjernen siger
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. december 2001 - 19:44 #10
Directory Listing Denied

This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

- ingen afstemning herfra...
Avatar billede empty2 Nybegynder
04. januar 2002 - 02:19 #11
Nå men jeg siger mange tak til alle der har stemt......

Jeg har desværre ikke længere på nettet mere, kommer på igen den 02.02. 2002 så der er noget tid til det..

Sez..

Empty2...
Avatar billede xysto Nybegynder
04. januar 2002 - 02:52 #12
øhh, nuppede han pointene selv...??? S.O.B
Avatar billede reddevil Nybegynder
04. januar 2002 - 11:45 #13
Fedt at udlove 60 point og så selv nappe dem efter så mange besvarelser!