Avatar billede plz-help Nybegynder
23. december 2001 - 22:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

BIOS

Hej

Jeg har en Compaq og i en Compaq kan man ikke lave særlig mange ting i BIOS. Findes der noget software der gør så man kan nogle flere i BIOS, og i så fald, hvad hedder det og hvor kan man få det?

Avatar billede kirus Praktikant
23. december 2001 - 22:32 #1
jeg må desværre skuffe dig...
Compaq biosser er sættet op til at være \"optimalt\" til PCen... det hvad du kan ændre er de basale ting som Harddiske eller lignende...
Avatar billede gpa Nybegynder
23. december 2001 - 22:51 #2
Ja der findes software til at ændre/skrive i BIOS, men det kan IKKE anbefales.

Hvis du vil finde det søg på google.com \"BIOS\".

God Jul & Godt Nytår.
Avatar billede plz-help Nybegynder
01. januar 2002 - 19:35 #3
Avatar billede kirus Praktikant
01. januar 2002 - 20:53 #4
15 point på et \"standard\" svar...
Hvor mange HITs fik du på google?
Jeg skyder på 2050000 ... held og lykke...