Avatar billede thk_ Nybegynder
23. december 2001 - 13:44 Der er 8 kommentarer

Hvilket Grafikkort??

Hejsa

Jeg står i den situation at jeg skal ud at finde et nyt grafikkort, men hvilket skal jeg vælge?

Jeg er villig tl at ofre 1500 +/- 200 Kroner...ikke mere!!!

for de penge ved jeg selvfølgelig godt at jeg ikke får det nyeste af det vildeste, men det er mit behov heller ikke til.

Hvilket kan anbefales?
Avatar billede thk_ Nybegynder
23. december 2001 - 13:46 #1
Jeg glemte lige en ting!!

Der skal være TV out på da jeg gerne vil se mine DVD film på en ordentlig skærm....:)
Avatar billede cd_ Nybegynder
23. december 2001 - 13:48 #2
Avatar billede cd_ Nybegynder
23. december 2001 - 13:49 #3
Avatar billede mr_hansen Nybegynder
23. december 2001 - 13:51 #4
Der findes jo et hav af grafikkort, jeg har selv prøvet en del, og har været yderst tilfreds med ATI´s TV udgang, billedet og utroligt godt især ved afspilning af DVD.
Men hvis du ønsker mere kraft og power...Er det nok GeForce 2 GTS du skal vælge Ver. 3 er nok stadig en smule for dyrt. De kan også sagtens fås med TV-out. :)
Asus har stoppet deres Deluxekort med ekstraudstyr, der for du både TV-in/out og meget andet.
Avatar billede bbs Nybegynder
23. december 2001 - 15:17 #5
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364617926

Det er da klart det bedste..
Det er et GF3Ti200, ikke så oc venligt, men det slår da klart alle de andre GF2 kort..

Der er TV-out på og DVI, og så koster det ikke engang 1600..

Der er sgu ikke noget at være i tvivl om!
Avatar billede thk_ Nybegynder
23. december 2001 - 15:45 #6
@bbs

Hvad mener du med at det ikke er oc venligt?
Avatar billede bbs Nybegynder
23. december 2001 - 15:48 #7
Det er Palit Microsystems kort er sjældent Overclocing venligt.
Til gengæld er det stabilt når man ikke overclocker, og så er det hurtigt.

Hvis du vil ha\' et kort der er bedre til at overclocke, så køb et Asus eller endnu bedre, et Suma.
De koster dog en del mere, og ydelsen kan diskuteres i forhold til prisen.
Avatar billede weblockdk Nybegynder
24. december 2001 - 14:53 #8
Jeg ville købe et ATI Radeon 256 64ram - (ikke de nye 7500/8500 er for dyre ;-)) - der er hardware DVD decoder indbygget, hvis du har dvd-rom indbygget og gerne vil se en film på TV\'et så slår din monitor ikke bare fra på et ATI som det gør på et GeForce kort.

et kanonkort til billig penge....se dagsprisen på edbpriser.dk