Avatar billede klive Nybegynder
23. december 2001 - 10:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

f-disk af windows 98 se.

hvordan laver jeg en f-disk. og partionere/splitter min harddisk op i mindre drev. den er på 40Gb. en der en manual for dummies og hvis så vil jeg gerne have en kopi. på forhånd tak.
Avatar billede egadm Nybegynder
23. december 2001 - 10:33 #1
boot på en diskette
www.bootdisk.com

i dos promten skriv fdisk

resten er forklaret i prograsmmet
Avatar billede kaviar Nybegynder
23. december 2001 - 10:35 #2
Som egadm skrev .. fdisk er ik så svært, men ellers hvis windows stadig er installeret så prøv at få fat i programmet Partition Magic, så er det ikke engang nødvendigt at formatere bagefter.
Avatar billede hardon Nybegynder
23. december 2001 - 10:37 #3
http://www.powerquest.com/partitionmagic/

prøv det jeg har selv haft held med at dele en HD uden at slette en s... damn det er nemt
Avatar billede resten Nybegynder
23. december 2001 - 10:44 #4
Ellers her er en Guide på dansk.

http://www.mobilixnet.dk/~mob27219/fdisk.htm
Avatar billede resten Nybegynder
23. december 2001 - 11:02 #5
skulle du ikke have en manuel til fdisk? og ikke et program.