Avatar billede haandjern Nybegynder
22. december 2001 - 20:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Transperaent i PSP 7.04

Jeg har PSP 7.04, og er træt af hver gang jeg skal lave et transperent billedet (gif), så skal jeg kopiere billedet over i Animation Shop, for at det bli\'r transperent, for gemmer jeg det bare i PSP, så bli\'r baggrunden bare hvid...

Og nu skal jeg lære det... Hvordan gemmer jeg transperent i PSP?
Avatar billede pspskolen Nybegynder
22. december 2001 - 20:28 #1
Hej haandjern.
Det kan du gøre på to måder. Du kan gemme som psp fil, så er der transparent baggrund på.
Du kan også gå under filer/gif optimizer og derved gemme som *gif*
/Alice
Avatar billede callesen Praktikant
22. december 2001 - 20:28 #2
Avatar billede pspskolen Nybegynder
22. december 2001 - 20:29 #3
Hovsa !
Der skal stå \"Filer/Exporter/gif optimizer.
/Alice