Avatar billede razor Nybegynder
06. juni 1999 - 15:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Diskussionsforum i php3

Er det muligt at lave et diskussionsforum i php3...

Hvis ja, evt. nogle links, eller source..
Avatar billede DaneX Praktikant
06. juni 1999 - 15:16 #1
Jeg kan kun sige at JA, det ER muligt, men jeg kan desværre ikke give dig et link til den, da det er en hemmelig diskutionsgruppe.

Men jeg skal da prøve at se om jeg kan få koden til den af ham der har lavet den.
Avatar billede schulz Nybegynder
06. juni 1999 - 15:24 #2
Kan jeg ikke også få en kopi???
Avatar billede razor Nybegynder
06. juni 1999 - 15:44 #3
danex>> skulle du ikke strejke??? hehe
Avatar billede DaneX Praktikant
06. juni 1999 - 15:48 #4
razor:
Nej, jeg har aldrig sagt at jeg ville blive offline i dag.
Jeg har gratis net og jeg kører DIREKTE på IBM's net.
Dermed er der ingen udbydere der tjener på at jeg er online.

Ergo kan jeg ikke se noget formål med at jeg skulle være offline.
Men jo, jeg har hjulpet til med at diskutere det og hjulpet til (hostet Netstrejke-siderne på et tidspunkt og arrangerede en tur på rådhuspladsen hvor vi delte flyers ud og samlede et par underskrifter.).
Avatar billede zorg Nybegynder
07. juni 1999 - 15:39 #5
med php3 og mysql er det ment og hurtigt at lave et diskussions forum. Noget i vil have gjort?
Avatar billede paikin Nybegynder
07. juni 1999 - 18:18 #6
Ja, det kan man sagtens. Hvis du ikke absolut selv vil udvikle det, så kig på http://www.phorum.org

Systemet er udmærket og ganske let at sætte op - og endda gratis!

Kræver PHP3 og MySQL.