Avatar billede kaviar Nybegynder
22. december 2001 - 16:50 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

Adgang til mappe

Jeg geninstallerede windows XP, da der opstod nogle problemer. Men nu er \"Documents and Settings\" mappen fra den gamle installation låst og jeg kan derved ikke få adgang til mine dokumenter ... Hvad gør jeg for at få adgang til den mappe igen?
Avatar billede resten Nybegynder
22. december 2001 - 16:52 #1
Har du ikke formatered din HD inden ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2001 - 16:52 #2
er du logget ind som administrator? og bruger du nfts? Så kan du via rettigheder tage ejerskab af mappen og derefter tildele dig selv fuld kontrol over mappen :)
Avatar billede kaviar Nybegynder
22. december 2001 - 16:56 #3
Jeg formaterede ikke hardisken inden, så den gamle mappe er der endnu.
Og jeg er logget ind som administrator, og bruger ntfs, problemet er at jeg ikke som i win2k kan tage rettighed over mappen ... jeg kan i hvert ik finde hvor man skal gøre det, under \"sharing and security\" er der ik så meget at vælge imellem
Avatar billede resten Nybegynder
22. december 2001 - 17:06 #4
Har du meget som du gerne ville gemme for mit råd nu er at du skal formater din HD og lægge xp ind igen så lover jeg dig at det hele virker igen for en opdatering af xp på xp MÅ man aldrig gøre så hellerlave en repair af selve systemet hvis der er noget galt.
Avatar billede kaviar Nybegynder
22. december 2001 - 17:10 #5
Jeg installerede på en nyformateret del af min harddisk, så der er ik noget problem ... det er bare det at jeg har en 2/3 færdig engelsk opgave som skal afleveres, og jeg vil nødig til at skrive den om
Avatar billede resten Nybegynder
22. december 2001 - 17:12 #6
Klart men jeg blir nødt til at smutte men vender lige til bage senerer.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 17:43 #7
du må nok se i øjnene at dokuments and Settings er låst forever, har selv været ude for at en bruger konto blev låst, så alle mine mails med videre var tabt.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 17:45 #8
jeg tror ikke en gang at du får lov til at kopiere den, det tillader systemet ikke.
Avatar billede kaviar Nybegynder
22. december 2001 - 19:54 #9
Jeg fandt ud af at ta kontrol over mappen, så min opgave er reddet.
Men tak for den tid i har brugt, kan i ik gi et svar, så gir jeg nogle point... :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 20:08 #10
jamen det gør jeg da, jeg ved ikke hvor resten er, men han kommer vel på et tidspunkt.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 20:10 #11
Nå, jeg kan godt se at jeg ikke bidrog med noget positivt, så det er john der skal svare ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2001 - 20:24 #12
Svar :)
Avatar billede resten Nybegynder
22. december 2001 - 21:30 #13
Takker :)
Avatar billede resten Nybegynder
22. december 2001 - 21:58 #14
Takker igen :))
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 23:10 #15
takker også, selvom det da bestemt ikke var meningen at jeg skulle ha\' nogle ;o(

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede resten Nybegynder
22. december 2001 - 23:13 #16
så kan du dele dem ud på mig og John *GG*
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 23:14 #17
nej, jeg holder mig til kaviar ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
22. december 2001 - 23:15 #18
ja kaviar er hva vi har.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 23:22 #19
;o)
Avatar billede kaviar Nybegynder
23. december 2001 - 10:25 #20
Nej, whatever det var faktisk mig selv som fandt frem til det til sidst, men i brugte jeres tid ... og jeg er bare glad for at skidtet virker igen .... og så er det jo kun jul en gang om året :-)
God jul
Avatar billede resten Nybegynder
23. december 2001 - 10:25 #21
ja og god jul til dig også :)
Avatar billede moroax Nybegynder
09. juli 2002 - 14:37 #22
AAAARgh....  >>> KAVIAR >>>
Hvordan fik du kontrol over mappen igen ??.. > sidder lige med samme problem !!..

* MoRoax.dk