Avatar billede neomanx Nybegynder
22. december 2001 - 15:43 Der er 5 kommentarer

CM3 2001/02

Er det kun mig der syndes Championship Manager er sværdt ? Er der ikke nogle der har en god taktik eller en god måde at træne spillerne på ?
Måske også en Dansk side om CM3 01/02

Mvh NeoManx
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
22. december 2001 - 16:27 #1
det er da ikke sværere end de gamle??? hvilket hold synes du er svært, jeg spiller Arsenal meget, der går da ok...
Avatar billede tif12345 Nybegynder
22. december 2001 - 16:35 #2
Må give maxhardcore ret, synes heller ikke der er den store forskel.. Men det gælder selvfølgelig om at have den rette taktik..

Tjek den her side, der skulle være en masse;
http://www.thedugout.net/tactics_centre/cm3tactics.html

Personligt spiller jeg selv en slags 4-4-2

4 fladt i forsvaret, en defensiv midtbane, 3 helst offensive midtbane spillere centreret med løb op ad, også 2 angribere helt på toppen, virker godt for mig :)
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
22. december 2001 - 17:04 #3
jeg ka bedst lide en 3412, men det afhænger meget af holdet du spiller med
Avatar billede neomanx Nybegynder
22. december 2001 - 19:13 #4
Jeg spiller med AaB, Jeg syndes også det gamle CM3 var sværdt... Måske kan jeg bare ikke finde ud af det =)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. december 2001 - 19:43 #5
3 - 5 - 2  vinder alt!!!

Tre DC
To ATM på kanterne som er skubbet et tak frem - pil helt frem
en ATm i midten med kort pil frem
DM - mellem ATM\'erne
To strikere....

Brug fansiderne til at finde gode spiller hvis du ikke kan få dem til at spille..  http://www.thedugout.net/