Avatar billede kimse Nybegynder
22. december 2001 - 15:03 Der er 10 kommentarer

Kan ikke komme på netværk.

Jeg har lige opgraderet fra Win2000 til XP, jeg har en switch hvor jeg har mine 3 Pc\'er tilsluttet, nu er jeg kommet i det problem at jeg ikke har adgang til andre end den PC som jeg bruger af de 3 PC\'ere, jeg blivet bedt om en adgangskode mv., det virked perfekt med win2000
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2001 - 15:04 #1
kører de XP alle sammen? så skal gæstekontoen aktiveres - så virker det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 17:22 #2
det er da ikke smart at aktivere gæstekontoen hvis man skal på internettet, men i buger det måske kun lokalt
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 17:22 #3
buger=bruger even
Avatar billede kimse Nybegynder
22. december 2001 - 17:33 #4
Det er kun 2 Pc\'ere der kører XP, en kører stadig Win2000, den kan man sagtens komme ind på, de to andre kan man kun se, også selvom jeg har aktiveret gæstekontoen
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 17:47 #5
hvad bruger du af protokoller og er det samme arbejdsgruppe i bruger alle 3
Avatar billede kimse Nybegynder
22. december 2001 - 18:24 #6
JEg bruger kun PCP/IP, ja de har samme arbejdsgruppe.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 19:52 #7
du mener nok TCP/IP

Har du prøvet med NWlink SPX/IPX det er en transport protokol
Avatar billede zabber Nybegynder
25. december 2001 - 10:50 #8
Prøv at gendstarte xp maskinerne uden at starte win 2000 maskinen, hos mig viker det som at når man har en maskine med win 2000 på før de andre
virker nedtværk på xp maskinerne ikke.
Avatar billede colins Nybegynder
26. december 2001 - 21:27 #9
Kan du pinge de andre pcére. Hvad med net use, virker det?
Avatar billede paradise_lost Nybegynder
29. december 2001 - 20:41 #10
Prøv at følge \"Set up a home or small office network\". På den måde fik jeg det til at virke her. Langt om længe.