Avatar billede pcmagasinet Nybegynder
06. juni 1999 - 14:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program skal bruges for at åbne denne fil: *.viv

Jeg har downloaded en fil, og sprøger nu:

Hvilket program skal bruges for at åbne filen *.viv, winzip, måske?
Avatar billede mestha Nybegynder
06. juni 1999 - 15:12 #1
Du skal bruge VIVO Active Player! Kan hentes gratis her : http://www.vivo.com/dldv2/dloadpla.html
/Mestha
Avatar billede tomb3 Nybegynder
06. juni 1999 - 15:19 #2
VIV er et format ligesom mp3/avi/mp3, etc. Du skal altså bruge en VIV afspiller. Det kan i64X Subjugation Vivo Player klare :)

Du kan hente den her:
http://www.download.com/cgi-bin/dl2?pc-0-44779-http://m1%2eaol%2ecom/ytccmatrix/i64XVivB8%2eZIP

Håber det kan hjælpe dig, hvis ikke, så skriv igen, for en viv fil, kan også være en ny bil til NFS3

Mvh
Paul
Avatar billede tizzetrold Nybegynder
06. juni 1999 - 15:22 #3
Det kunne jo også være du har dl'et en mp3 der hed .viv ril efternavn!

Så skal du bare omdøbe til .mp3 - hvis du ikke kan se efternavne på filerne så åben en mappe=>Wiev=>Folder Options=>Wiev=> og så slå "Hide File extensions for known file types "fra"

men hvis der er en film - så er det ham fyren ovenover du skal ha' fat i!

/tissetrold
Avatar billede pcmagasinet Nybegynder
06. juni 1999 - 15:36 #4
Tak, men kan Microsoft Media Player klarer opgaven...
Avatar billede tomb3 Nybegynder
06. juni 1999 - 15:37 #5
tizzetrold>

Ja der er nogen der omdøber deres mp3'er, da det er ulovligt at have mp3 filer på de fleste servere, og hvis filen så hedder sang.viv så er det jo ingen mp3. Hehe... smart
Avatar billede tomb3 Nybegynder
06. juni 1999 - 15:40 #6
Mestha> ARRRH! PIS!!!!!
Mens jeh skrev, skrev Mestha mindre, og sendte sit svar før!

surt !!!!
Avatar billede pcmagasinet Nybegynder
06. juni 1999 - 15:44 #7
Paul,

det må du undskylde...

Mvh

Christian <christian@pcmagasinet.dk>
Avatar billede tomb3 Nybegynder
06. juni 1999 - 16:00 #8
Christian>
Det er jo ikke din skyld, det er ingens skyld. Hehe, det er bare lidt surt at man sidder og leder efter en url til det program, også en anden kommer før en.

Mvh
Paul < quake@elsker.dk> ICQ: 16105999
Avatar billede sirius Nybegynder
09. juni 1999 - 18:57 #9
du kan bare omdøbe den til *.mp3 så kan den køre i winamp det er meget nemmere..
Avatar billede tomb3 Nybegynder
09. juni 1999 - 19:24 #10
sirius> Du kan ikke se video'er i WinAmp
Duh!
Avatar billede sirius Nybegynder
09. juni 1999 - 20:30 #11
jeg downloader da tit *.viv og renamer dem til *.mp3 og hører dem i winamp
Avatar billede tomb3 Nybegynder
10. juni 1999 - 17:38 #12
LÆS:

Ja der er nogen der omdøber deres mp3'er, da det er ulovligt at have mp3 filer på de fleste servere, og hvis filen så hedder sang.viv så er det jo ingen mp3. Hehe... smart
Avatar billede daiz Nybegynder
10. juni 1999 - 22:31 #13
Ellers kan det oplyses, hvis man ikke kan genkende efternavnet til en fil og Bille'boy heller ikke vil ud med det. Så kan man begynde at bladre i enten Registreringsdatabasen:
HKEY_CLASSES_ROOT
Ellers man kan prøve at kikke i Win.ini filen, de indeholder nogle gange oplysninger, som Windows ikke selv vil ud med. Det skal dog frarådes at man selv ændre programstien til det program der skal åbne filen, det kan man gøre med mange smarte programmer.