Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
22. december 2001 - 13:32 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Feedback til min første side

Kan i ikke lige vudere min side www.friserverplads.dk/chartz Hvad syntes i om den og hvad kan der laves bedre og flottere ved den? Det skal lige sige det er min første \"rigtige\" webside...
Avatar billede lizardine Nybegynder
22. december 2001 - 13:36 #1
A: Man sætter ikke en menu i bunden af siden. Det er klart et minus.

B: En 404 under \"Charts\" er heller ikke særligt fedt.

C: Hvad skal man med en \"Admin Login\" i menuen ???

Tsk tsk....
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. december 2001 - 13:50 #2
Tag dig ikke af lizardines nedladende tsk tsk.

Når det er din første rigtige side er det slette ikke dårligt.

Dog ville jeg også flytte menuen... Enten til højre eller op i toppen.

Du behøver vel ikke have en genvej til admin login på forsiden.

Et par at dine links virker ikke..

I den her tekst modsiger du dig selv:

Så er en af Danmarks klart bedst opdaterede side med hitlister oppe! Vi har ikke så meget oppe at køre endnu, men det kommer efter vi har kørt lidt test!

Du kan vist ikke være den bedst opdaterede og så ikke have så meget endnu. :)

Men klø på, du er på rette kurs..

Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. december 2001 - 13:51 #3
mente til venstre... mht menu
Avatar billede nhasty Nybegynder
22. december 2001 - 16:50 #4
Menuen i bunden kan du bruge til undersiderne, og så have den i den venstre kolonne på forsiden.

Overskriften på forsiden er ikke særlig iøjnefaldende, den falder i med baggrunden. De kan evt. lave den så den ikke gradierer (det gør baggrunden også, så man lægger ikke mærke til overskriften).

Det er fedt nok med den gradierende effekt for oven of for neden på siden, men du skulle måske overveje ikke at have den samme effekt til alle dine overskrifter (Chart-z.dk Nyheder, Musik Nyheder etc.).

Den klods forneden, er den til et banner?

Dine links virker ikke fx den til hitlisten.dk går til http://www.friserverplads.dk/chartz/www.hit-listen.dk hvilken ikke eksisterer, det skal rettes til http://www.hitlisten.dk istedet. Du burde også lave det sådan at der bliver åbnet et nyt vindue når man klikker på et link, så man ikke forlader siden.

Men ellers et ret fedt førstegangs site :)
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
22. december 2001 - 20:28 #5
Det er nogle gode ideer, men når jeg laver om på siden ser det fuldstændig kikset ud! Kan i ikke prøve at downloade siden og så lave lidt om på den selv? Det behøves ikke at gøres så grundigt bare fixe de værste ting!?
Avatar billede nhasty Nybegynder
23. december 2001 - 17:31 #6
Jeg kan godt prøve at fikse de ting jeg skrev, jeg syntes burde ændres, men kan du ikke prøve selv at ændre det og så uploade siden, så kan jeg rette i det der kommer til at se forkert ud?
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
23. december 2001 - 22:11 #7
Ok jeg kan da godt prøve!
Avatar billede nhasty Nybegynder
24. december 2001 - 14:19 #8
Det ville forresten også pynte med nogle billeder på siden :)
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
25. december 2001 - 13:06 #9
Jeg har prøvet at lave nogle få af de ting der! vil du kigge på det nu? Syntes det ser mere dumt ud nu! Det med billederne kigger jeg på efter du har prøvet at trylle lidt :D
Avatar billede nhasty Nybegynder
25. december 2001 - 17:06 #10
Ja.. det ser ikke helt rigtigt ud... jeg prøver lige at se på det..
(=
Avatar billede nhasty Nybegynder
25. december 2001 - 17:57 #11
Tjek http://users.theroom.dk/sjov/chartz/

Det er kun forsiden jeg har rettet i, så kan du altid bruge den som \'skabelon\' for de andre sider.
Husk at læse de kommentarer jeg har skrevet til...

(=
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
25. december 2001 - 22:26 #12
Tak for det! Før brugte jeg faktisk også sådan en iframe! Nu har jeg da lidt at gå ud fra! Hvordan flytter man topic\'et?
Avatar billede nhasty Nybegynder
25. december 2001 - 22:48 #13
NP ;)
Ved jeg ikke om man kan.. men du kan oprette et nyt et i hvert fald. Du har jo også fået feedback på designet af dit website her...
Avatar billede nhasty Nybegynder
31. december 2001 - 14:10 #14
Ikke for at lyde som en bitch eller noget. Men accepterer du ikke et af svarerne?
(=