Avatar billede jnielsen Nybegynder
22. december 2001 - 13:22 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til køb af bundkort

Hej
Jeg har en Athlon 1400 mhz processor.
256 mb DDR-Ram 2100
Mit nuværende bundkort er et fra ECS med et sis chipset.
Problemet er at jeg ikke kan ændre multiplien på kortet... der er ikke nogle jumpere
Derfor ville jeg lige høre hvilket kort der er det bedste kort til overclocking af Athlon processorer. og DDR-Ram
Avatar billede mazlink Nybegynder
22. december 2001 - 13:28 #1
Her gennemgår Tomshardware de nye kort til AMD processorer, det gode og det dårlige ved de enkelte kort. Der er også en oversigt over kortene til sidst. Håber du finder hvad du skal bruge.
http://www4.tomshardware.com/mainboard/01q4/011126/index.html
Avatar billede mazlink Nybegynder
22. december 2001 - 13:30 #2
Tjek denne side under linket fra før
Up Close & Personal: Features for all Boards Tested
Der er detaljerne på kortene
Avatar billede dar Nybegynder
22. december 2001 - 13:33 #3
EPoX 8kha+ er et fedt board! Jeg mener at man båda kan indstille fsb og rammens hastighed med 1MHz intervaller og man kan regulere coren og rammens (og vist også apg\'ens) spænding med 0,1v intervaller.
Avatar billede dar Nybegynder
22. december 2001 - 13:34 #4
både even...