Avatar billede ratzaiy Nybegynder
22. december 2001 - 12:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra DivX/avi til mpg

Jeg har et problem med en divx/avi fil som jeg gerne vil lave til mpg med Tmpgenc men hver gang jeg prøverr at loade filen cannot open or unsupported hvad sker der for den og er der andre måder at konventere til mpg? PS hvordan kan man komprimere en fil der fylder for meget?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
22. december 2001 - 13:14 #1
har du husket at ligge DivX 3,11 alpha plug-in\'et ind...
jeg har da selv brugt den selv samme encoder/decoder med success
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
22. december 2001 - 16:24 #2
øøhm det eneste jeg har gjort er at installere en pakke hvor der også var en afspiller med den hed The Playa og det var divx 4
Avatar billede outsider Nybegynder
18. januar 2002 - 07:52 #3
Det har ik noget med det at gøre! Hvis opløsningen ikke matcher tmpenc templates, kan den ik encode. Så skal du ændre opløsningen til noget mere samarbejdsviligt (fx 352X288 2400kbs, eller højere kvali)
Avatar billede jimmyantony Nybegynder
30. januar 2002 - 00:03 #4
Du skal downloade AVI2VCD fra http://www.mnsi.net/~jschlic1/. Herefter skal du Decompresse lyden fra din avi-fil. Den "nye" fil kan du hive direkte ind i TMPENC eller bare konvertere med AVI2VCD.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
03. marts 2002 - 16:39 #5
desværre hjalp ikke meget jummianthony>> avi2vcd siger altid at den ikke understøtter et eller andet
Avatar billede outsider Nybegynder
04. marts 2002 - 07:02 #6
Prøv nu bare at ændre parametrene så de passer sammen!