Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
22. december 2001 - 03:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FPS går amok.........

Starter lige med nogle specs....
CPU: 866mhz P3
Harddisk: IBM 30gb
Grafikkort: Geforce DDR ( fra creative )

Ok problemet:
Når jeg spiller Counter-Strike er mine FPS i orden selvom de kan hoppe noget. Problemet er så efter at en runde er færdig falder mine FPS til 40-50 ( de er nomralt 50-99 ).

Vildt ireterende og jeg aner ikke hvorfor de gør sådan. Efter runden er forbi eller et lille stykke tid falder de på plads igen, men så gør de det så igen senere

Jeg har de nyeste drivers ( detonator 23.11 og directX 8.1 )

Hjælp mig pls jeg er ved at blive desperat!

Tak på forhånd
Avatar billede bergeren Nybegynder
22. december 2001 - 04:12 #1
45-50 er dafint. Vewd 30 kører det flydende

Skidt mellem openGL rendering og D3D rendering. Og sæt evt. opløsnigen ned
Avatar billede -wizard- Nybegynder
22. december 2001 - 04:46 #2
hvad med at ligge de nyeste drivere ind til dit grafik kort, der var en del problemer med de oprindelige hvis du bruger dem som fulgte med kortet alså geforce 1 ...
du kan hente driverne på http://www.nvidia.com