Avatar billede wismann Nybegynder
22. december 2001 - 03:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

G6 FTP SERVER

ok jeg har et lille problem, når jeg sætter en ftp server op på et netværk kan vi kun hente med 0.5 mb i sek, i net intern værk, fordi at vores kable modem laver lort i det..

Er der ikke en måde så jeg på en eller måde kan køre uden om modemet på ( uden at slukke/pille fra modemet )????

*Wismann*
Avatar billede -wizard- Nybegynder
22. december 2001 - 04:41 #1
modem, hvis du køre intern ftp er der da ingen grund til at køre gennem modemmet, du skal da bare indtaste din / den ip adresse på den computer som ftp\'en er placeret på

- på den computer som skal koble op på ftp\'en...

du finder din interne ipadresse ved at gå ind i en dos promt og skrive ipconfig
Avatar billede zapsi Nybegynder
22. december 2001 - 06:37 #2
kan kun sige wizard har ret og lad nu være med at skrive mere i ipconfig ;-)
Avatar billede wismann Nybegynder
22. december 2001 - 13:43 #3
4 computer og et modem i en switch, modemet gør så at man ikke kan over føre med mere ind 0.5 mb i sek. fra en com til en anden... HVORFOR????
Avatar billede wismann Nybegynder
30. december 2001 - 02:39 #4
xfdhxh