Avatar billede zapsi Nybegynder
22. december 2001 - 01:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brænde spil ned

hej har købt det nye Empire Earth og vil lave en sikkerheds kopi, men når jeg brænder den ned mangler der en FIL, så den kan ikke bruges. Jeg har prøvet både on the fly og som data med Nero 5.5. har og har også prøvet med CloneCD, men med samme resultat.
Help plz
Avatar billede initializing Nybegynder
22. december 2001 - 01:36 #1
Hvad hedder den fil...?

-Initializing
Avatar billede bone Nybegynder
22. december 2001 - 01:52 #2
Prøv cdrwin (www.goldenhawk.com).
Og hvis du ikke alelrede gør det, prøv at lege med CD-RW\'er indtil du får det til at du :-)
Avatar billede charlie2000 Nybegynder
22. december 2001 - 02:01 #3
lav en ISO fil ud af den og brug programmet Deamon tool til at mounte ISO\'en så computeren tror det er en cd. og så gæm din orginal langt væk. men hust hvor du har lagt den!!!

GOD JUL
Avatar billede bergeren Nybegynder
22. december 2001 - 02:22 #4
Lav et image med CloneCD

Bræmd fra imag\'et
Avatar billede maxium Novice
22. december 2001 - 02:41 #5
installer spillet fuld crack det og brænd det DONE
Avatar billede zapsi Nybegynder
22. december 2001 - 06:32 #6
der skulle hentes en ny exe fil og den gamle smides ud, hmmmm troede det var lovligt at lave sikkerheds kopier, men de gør det svært oO mon det er helt lovligt