Avatar billede nesral Nybegynder
21. december 2001 - 23:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ICQ

jeg har et problem med min icq jeg har en på min contact list som jeg ikke sende filer til men jeg kan til alle andre. det mærkelige er at han har præcis det samme problem.jeg er den eneste på hans liste han ikke kan sende til.

vi har begge ADSL fra TDC koblet på en router men ingen firewall..
Avatar billede hardon Nybegynder
21. december 2001 - 23:57 #1
prøv at geinstaller jeres navne hos hinanden igen igen
Avatar billede nesral Nybegynder
22. december 2001 - 00:16 #2
det hjælper ikke vi har lige prøvet
Avatar billede thoma3001 Nybegynder
22. december 2001 - 00:22 #3
Hvis du har en firewall eller proxy kan du prøve at slå dem fra.
Avatar billede nesral Nybegynder
22. december 2001 - 00:29 #4
ingen af delene
Avatar billede thoma3001 Nybegynder
22. december 2001 - 00:37 #5
http://www.icq.com/faq/file.html
Her kan du måske finde hjælp
Avatar billede nesral Nybegynder
22. december 2001 - 00:51 #6
hvad betyder the path between the two computers is incorrect.
Avatar billede nesral Nybegynder
22. december 2001 - 00:52 #7
ikke hvad betyder det, men hvad mener de
Avatar billede thoma3001 Nybegynder
22. december 2001 - 01:03 #8
Det betyder at der ikke er direkte fórbindelse mellem jeres comp. I kan sagtens sende beskeder fordi de kører over mail.
Avatar billede tif12345 Nybegynder
22. december 2001 - 16:43 #9
Jeg havde det samme problem lige da jeg havde fået TDC ADSL.. Det eneste jeg gjorde for at få det til at virke, var at jeg gik ind i router konfigurationen >>Avanceret konfiguration >>Host Mapping/NAT >> og ændrede så min LAN IP adresses sidste tal til 6, så der nu står 192.168.1.6 .. og hvis du ikke har gjort det, så skal du slå fluebenet til i \"Slå Host Mapping/NAT til\" andet gjorde jeg ikke!