Avatar billede beniboys1 Nybegynder
21. december 2001 - 22:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Billede hakker?

Mit billede er begyndt at hakke når jeg ser tv på min pc, der er så mange ting jeg kan indstille på mit grafik kort så jeg ved ikke hvor jeg skal starte.

Mit tv kort er et db boeder Interactives.

PS. jeg har også brug for hjælp her :-). http://www.eksperten.dk/spm/149391
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
21. december 2001 - 23:19 #1
Den der først skriver et svar får 30 point :-)
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
21. december 2001 - 23:23 #2
Kan du ikke bare købe dig en anden computer?
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
21. december 2001 - 23:24 #3
Det har jeg prøvet.
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
21. december 2001 - 23:29 #4
Du går bare hen og køber den største hammer du kan få, slår din pc omkring 1457 gange med den, så tænder du for dit rigtige tv og nyder det gode billede.
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
21. december 2001 - 23:33 #5
Det har jeg også prøvet, det er måske derfor billede hakker lidt ??
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
21. december 2001 - 23:39 #6
Neeej det skulle ikke have nogen betydning på billede.

Avatar billede bone Nybegynder
22. december 2001 - 02:05 #7
?!
Og jeg troede, jeg var slem til at chatte med mig selv :-)
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
22. december 2001 - 11:06 #8
Det kan nu være meget hyggeligt en gang imellem :-)
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
22. december 2001 - 12:01 #9
Når jeg starter db boeder Interactives, får jeg en besked, hvor der står: btvid: no suitable Directdraw provider - overlay channel is disabled.
Avatar billede bone Nybegynder
22. december 2001 - 12:21 #10
directdraw? Har du din DirectX version i orden? (Dumt spm. egentlig, for hvis man er prof nok til at have et sådant kort er man vel også prof nok til at finde ud af directx :-) Men selv de bedste kan glemme...)
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
22. december 2001 - 14:27 #11
Ja jeg har den nyeste version DirectX og er bliver gennem testet flere gange så den skulle der ikke være noget galt med, men det ser ud til at gå galt efter jeg downloadet noget nyt til mit grafik kort, men jeg har slettet dem igen uden held.
Avatar billede bone Nybegynder
23. december 2001 - 02:24 #12
Hmm. Formatér! De gør jeg aldtid når der er noget, der ikke dur!!! :-)
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
23. december 2001 - 14:42 #13
Bone du havde ret angående DirectX, jeg har slettet den og fået en ny , og nu virker det :-)

Skiv lige et svar så du kan få dine point.

God Jul

Mikkel
Avatar billede bone Nybegynder
23. december 2001 - 21:55 #14
Okay... Tak.
Og god jul til dig også :-)