Avatar billede -and1- Nybegynder
21. december 2001 - 22:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Boot???

Hejsa,
Jeg har installeret win2k oven i Windows 98 SE...!!! Det hele virker fint, på nær at jeg har installeret Need for Speed: Porsche 2000, og det kan ikke køre under win2k åbentbart...!!! Er der ikke noget med at man kan køre det gennem win98?? Og hvordan??
På forhånd tak for svaret
Avatar billede egadm Nybegynder
21. december 2001 - 22:41 #1
næ det kan man ikke men prøv at hente direct x 8.0 fra microsoft der er kommet en speciel win 2000 version
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. december 2001 - 22:41 #2
Ikke når du har installeret det oveni, man kan, når man installere vælge at man vil vælge imellem 98 og 2000 når man booter...

God jul..
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. december 2001 - 22:42 #3
installerer (den fejl vil jeg ikke have hængende..)
Avatar billede -and1- Nybegynder
21. december 2001 - 22:50 #4
jamen, jeg formaterede min com, og installerde først win98, og bagefter lagde jeg mappen med win2k over på min HD, fra CD´en...!!! Kan man så ikke???
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. december 2001 - 22:50 #5
Avatar billede double-g Juniormester
21. december 2001 - 22:53 #6
Avatar billede quibbler Nybegynder
27. december 2001 - 11:56 #7
Jeg ved godt det lyder lidt mærkeligt men hvis du vil spille Need for speed Porsche så skal du slette eller omdøbe filen gimme.dll

så kan du starte porsche

ifølge EA games kan det ikke køre under win2k, men de tar fejl!  håber det lykkedes for dig :-)