Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
21. december 2001 - 18:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Adobe PhotoShop 6.0 !

Hej jeg vil genre i gang med at lave nogle \"Fede logoer\" og har lige fået programmet: Adobe PhotoShop 6.0 ! men kun TryOut men har lidt Plug-Ins til det Frks: EyeCandy!
Men jeg kan ikke sætte det sammen kender i/du ikke et fedt Plugin / En måde at lave et fedt logo på i det program ?

/Tha Freak :P
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
21. december 2001 - 18:33 #1
I kan oxo se http://home1.stofanet.dk/tbtimes der er det jeg har lavet indtil videre...!
Avatar billede khand Nybegynder
21. december 2001 - 18:34 #2
Glo nogle torturials igennem. Det er den bedste måde at lære det på. Der er en del brugbare torturials på www.rainworld.com
Avatar billede prodic Mester
21. december 2001 - 18:43 #3
Bare som en information så kan du ikke gemme i Tryout\'en :-)

Og den eneste måde, at blive bedre på er ved at øve sig/bruge programmet og have lidt kreativ sans.
Ang. dine \"fede logere\" - husk det med Rom. Den blev ikke bygget på 1 dag, det samme gør sig gældende i Photoshop/Logo-processen.
Avatar billede prodic Mester
21. december 2001 - 18:43 #4
btw - det du laver er IKKE logoere, men kan nærmere betegnes som top-grafik. Logoere er \"lidt\" noget andet.
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
21. december 2001 - 18:46 #5
Jeg gemmer ikke i tryouten jeg tager et screenshot ;)
Avatar billede zed_one Praktikant
21. december 2001 - 21:30 #6
hvis du vil lave logoer, benyt da hellere adobe illustrator. Deri laver du knivskarp og skalerbar vector grafik.
Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 22:16 #7
Hvordan har du lavet ditlogo nr. 2 og 3 på din side? =)

-Initializing
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
21. december 2001 - 23:43 #8
Du kan også starte fra bunden... jeg har investeret i en bog, og den virker sq:

Rose, Carla
Adobe Photoshop 6.0 Bogen
IDG Forlag
349,-

www.idgforlag.dk for bestilling

Evt. kan du kigge på følgende links:
www.prodic.com
www.planetphotoshop.com
www.teamphotoshop.com

Un1
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
22. december 2001 - 15:09 #9
khand, den der adresse var ret fed har brugt den meget så du må hellere have Pointsne!