Avatar billede kato Praktikant
21. december 2001 - 16:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette Win-media

Jeg vil på bedste vis tage livet af win-mediapl. Men den er dælme sejlivet. Jeg har været inde og slette den i stifinder m.v. Men den dukker op igen og igen og igen og.....hver gang jeg skal afspille mp3. Den gør mig simpelthen parnoid!! Hvordan gør jeg det af med dette elendige program en gang for alle?
Avatar billede kato Praktikant
21. december 2001 - 17:02 #1
Drop det !!!
Avatar billede randome Nybegynder
21. december 2001 - 17:28 #2
Jeg har min liggende under Egenskaber / tilføj/fjern programmer!

Kan du ikke slette den der??
Avatar billede kato Praktikant
21. december 2001 - 17:55 #3
Hej randome
Nej her ligger den ikke, det var også mit første udgangspunkt. Det er faktisk blevet en form for virus for mig DEN SKAL VÆK :o)) men hvordan....
Bemærk jeg har lukket spørgsmålet, så der er ingen point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. december 2001 - 20:36 #4
kato> Hvis du kører winXP så er der faktisk en simpel løsning - hvis det er det du kører så skal jeg gerne skrive den :)
Avatar billede kato Praktikant
21. december 2001 - 20:54 #5
Hejsa John
Jeg kører Win mill. Desværre.......