Avatar billede nhasty Nybegynder
21. december 2001 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Site med screenshot af Wolfsager...

Vi laver et site med fede/sjove screenshots og fanart fra spillet Return to Castle Wolfenstein.
Hvad synes I om siden? Hvad burden laves om?

URL: http://users.theroom.dk/sjov/wolf/index.htm
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2001 - 16:58 #1
Det er ikke specielt smart kun at give et screenshot at bedøme efter, men jeg prøver:

Siden i sin helhed virker meget mørk og dyster, hvad der jo også er meningen. Dog bliver det nogen gange lidt for meget, og det gør farverne en smule kedelige. De grønne fadede forløb er ret fede!
Logoet er rimeligt godt med nogle ret gode farver, som holder stilen på resten af siden.
Du må passe på, at evt. bannere ikke bliver for dominerende eller sprænger dit farveskema, for så går designet helt fløjten...
Billedet af ørnen oppe over menuen er i dårlig grafik og passer ikke ind.
Du skal have en hover-effekt på linksene, for ellers bliver menuen lidt for kedelig. Den ser dog ud til at være pænt overskuelig nu!
Overskriften \"What\'s the news...\" har den præcist samme typografi som menuen, og det er ikke så smart. Lav den 10% større eller sådan noget.
En dato adskilt med punktummer er for mig mindre nem at læse end en med skråstreger, specielt nu hvor den er engelsk! Du bør nok bruge formatet \"23th Dec - 2001\", eller sådan noget.
\"Pic of the week\" er meget godt placeret, men det er for småt. Hvis du ikke allerede har sørget for det, så gør sådan, at man kan klikke på billedet for at forstørre det!
Teksten nedenunder \"Pic of the week\" er for mørk til at være læselig. Desuden hører den ikke hjemme dér, men snarere på en side, som man kan nå til via menuen!
Og til sidst: Det er vildt fedt, at du ikke har følt dig fristet til at placere en chart-dims på siden! Respekt til dig!!!

Konklusion: En lidt for mørk side, men eller OK overskuelig!
Karaktér: 7 ud af 10!
Avatar billede nhasty Nybegynder
21. december 2001 - 17:17 #2
Det er ikke et screenshot, men kun et billede jeg har lavet for at danne mig selv et indtryk af hvordan jeg ville have siden til at se ud inden jeg går i gang med at lave den rigtigt.

Men tak for den konstruktive kritik, dine forslag lyder brugbare :)
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2001 - 21:27 #3
Ja, OK, screenshot eller limsnot, whatever! :)
Avatar billede nhasty Nybegynder
22. december 2001 - 00:15 #4
Heheh..