Avatar billede jes.r Nybegynder
21. december 2001 - 00:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mus hakker ved dualhead.

JEg haretmatrox g450 & etlogitech cordless desktop, problemet er at hvis jeg aktivere dualhead i xp, så begynder musen athakke helt vildt & for det meste skal man trykke 2 gange på en knap før den fatter det. Lige så snart jeg deaktivere dualhead er alt normalt igen.
Jeg har prøvet både med microsoft g450 driver og matrox nyeste, det er det samme der sker, og det gør ingen forskel om der er installeret en logitech driver eller ej.
Maskinen er en pentium 3 700 Mhz med 128 MB ram.

På forhånd tak
  Jes
Avatar billede mib33 Nybegynder
21. december 2001 - 00:22 #1
Jeg har selv XP, men hvad er dualhead ???
Avatar billede jes.r Nybegynder
21. december 2001 - 00:24 #2
Et skærmkort hvor dukan køre med 2 skærme & så bliver dit skrivebord delt op i 2 (groft fortalt)
Avatar billede mib33 Nybegynder
21. december 2001 - 00:45 #3
Sidder modtageren i USB porten ell. i PS2 porten,og har du evt prøvet at flytte rundt på stikket.
Avatar billede jes.r Nybegynder
21. december 2001 - 00:51 #4
Stikket sidder i PS2 porten, jeg bruger USB´en til nogetandet, men det burde ikke gøre nogen froskel da jeg kan regne ud at det er dualhead funktionen der laver bøvl.

M.V.H.
  Jes
Avatar billede tumben Novice
21. december 2001 - 01:03 #5
noget med IRQ sharing....og for lidt ram !!!..måske.
Har matrox lavet en XP driver ???..hvad version er det du bruger 5.072 ??
Avatar billede jes.r Nybegynder
21. december 2001 - 01:10 #6
Driveren jeg bruger er v. 5.72.021, og er til XP (har downloadet den idag fra matrox.) IRQ sharing ser fint ud, det eneste den deler IRQ med er \" VIA tech CPU to AGP Controller\" hvor det fungerede fint under 98. Jeg har som sagt 128 MB ram, hvilket efter min vurdering skulle være fint i denne situation (i taskmanageren bruger den 73 MB)

M.V.H.
  Jes
Avatar billede tumben Novice
21. december 2001 - 01:14 #7
sorry jeg er blank..det virker ihverttilfælde perfekt i 2000 /tumben
Avatar billede resten Nybegynder
21. december 2001 - 09:51 #8
Du skal regne med at xp næsten selv bruger 128 mbram og som jo også er minimumskravet.
Avatar billede jes.r Nybegynder
05. maj 2002 - 16:06 #9
Haps