Avatar billede tumben Novice
21. december 2001 - 00:14 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

TDC produkter (hvad foregår der ??)

Hej
Enten er jeg debil...eller også har TDC snart rodet sig ud i så mange forvirrende produktkonstallationer..at det skriger til himlen.

Er der nogen der kan forklarer mig forskellen ...på NetExpress ADSL.....og BREDBÅNDS ADSL...

og hvad h. er webspeed ???

Jeg har BREDBÅNDS ADSL med et siemens ADSL modem og Unexswitch ...skillefilter og 2 pcér med int. netværk...OG DET FUNGERER PERFEKT

På mit abbonements \"instillingssider\" (eservice) står der at abonnementsformen jeg har ...er webspeed.....????...fvad fanden foregår der ..
jeg troede webspeed var noget med KABELTV internet.

Jo mere jeg læser på deres sider ..jo mer forvirret bliver jeg ....HJÆlP....sig noget kort og precist !!!
Avatar billede tolleboy Nybegynder
21. december 2001 - 00:18 #1
Netekspress = INGEN fast ip!
Bredbånd = FAST ip

Det er vist den største forskelv.....
Avatar billede _zorro_ Novice
21. december 2001 - 00:19 #2
heheheheeh  ....ja de TDC folk er gale i knolden!!!
Avatar billede tolleboy Nybegynder
21. december 2001 - 00:22 #3
JA, enig...

Men det er hvad jeg efterhånden har fundet ud af er den største forskelv....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 00:22 #4
bredbånd er inkl. telefon abbonnement, NetExpress er kun ADSL internetforbindelse, så du kan have eks. Tele2 som telefonudbyder, ved begge løsninger kan man vælge en fast, eller to dynamiske IP adresser
Avatar billede tumben Novice
21. december 2001 - 00:25 #5
okmen jeg kan da sagtens vælge om jeg vil have fast eller dynamisk...jeg har f.eks dynamiske
Avatar billede tumben Novice
21. december 2001 - 00:27 #6
..ok havde ikke set den sidste...men det vil sige det er telefonabbonementet der er forskellel !!!..nogen der ved hvad webspeed er ??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 00:32 #7
webspeed er vist nok gennem TDC´s kabel tv netværk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 00:35 #8
Avatar billede tumben Novice
21. december 2001 - 00:36 #9
det er jo det jeg mener..men dt HAR jeg jo ikke....men det står i eservice...at det er det jeg har....dvs TUMEN abbonementsform  : Webspeed

jeg fatter nada
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 00:38 #10
hmmm, prøv at kontakte dem så
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. december 2001 - 00:39 #11
Ring og brok dig!! (hvis du har et par timer du kan sætte af til det...)
Avatar billede tumben Novice
21. december 2001 - 00:50 #12
Jojo det er ikke fordi der er noget galt..jeg betaler det jeg skal..og det hele virker ...men man bliver sgu noget forvirret over ALT DET L... og alle de forskellige \"indgange\" til forskellige TDC services....som så KUN følger med DET abbonement...noget andet KUN med et andet abbonement..osvosv.
De trænger edermanema tilat få ryddet lidt på deres tjenester.
Når man så samtidig både har netbasis og bredbåndbånd....kan man sgu blive helt lost af at prøve at finde ud af ..hvad der følger med hvad..OG hvordan man overhovedet finder det på deres sider (og finder det igen).
De kunne godt bruge et overskuelighedskursus...på TDC internet.

Jeg må hellere ringe og spørge ...hvorfor De mener jeg har webspeed !!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 00:55 #13
det er rigtigt at TDC er lidt forvirrende at hitte rundt i, men der er nu en forklaring, bredbånd er som nævnt både telefon og opkobling, det er TDC der varetager det, NetExpress er TDC Internet, som i realiteten er et andet selskab (men alligevel det samme!!) og så er der jo deres kabel TV afdeling der står for webspeed, ja rigtigt gættet det er så et tredje \"selskab\", men det er sq da også forvirrende.....
Avatar billede tumben Novice
21. december 2001 - 01:06 #14
ztyxx...svar lige...:-)
Avatar billede rickypriv Nybegynder
21. december 2001 - 01:07 #15
Hmm .. jeg ved nu ikke om Tiscali er meget bedre ..
De kører med 3 (eller er det 4) forskellige router løsninger - Cisco 677 og Soho 77 og nogen andre jeg ikke lige kan huske navn på .. men på deres hjemmeside kan man kun finde vejledning til 677\'eren!
Og der er ikke noget der hedder Support under deres Business side, hvortil Soho 77\'eren bruges!

Alt de konkurrerende produkter er godt nok til at blive underlig i bærret af! :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 01:09 #16
behold du bare selv dine point, er kun glad for at kunne hjælpe :-)
Avatar billede tumben Novice
21. december 2001 - 01:19 #17
ztyxx....jotak ..men tag dem nu alligevel..(jeg har har heller aldrig fattet hvad man skal med de points :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 01:22 #18
så lad os dele i porten så, 5 til mig, og resten til dig selv
Avatar billede tumben Novice
21. december 2001 - 01:23 #19
nul ;-)...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 01:24 #20
takker og hld og lykke med TDC :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 01:25 #21
hld == held
Avatar billede wikings Nybegynder
21. december 2001 - 03:57 #22
Hov! *GG* I glemte TDC\'s ProAcces
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 10:15 #23
*LOL* wikings fortæl lige :-)