Avatar billede cynide99 Nybegynder
20. december 2001 - 23:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

udpakning af fil med winzip password kan jeg override password??

jeg prøver at downloade noget som jeg skal udpakke men winzip spørger efter password hvordan får jeg file alligevel??? HJÆLP
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
20. december 2001 - 23:46 #1
www.download.com
der kan du finde ziprecovery værktøjer til at finde passwordet.
Avatar billede onki Nybegynder
20. december 2001 - 23:59 #2
Der hvor du har downloadet filen, er der ikke et password der?
Avatar billede vistodk Nybegynder
21. december 2001 - 09:00 #3
newdata.box.sk/neworder/a/arj.zip
virker
Avatar billede peet-49 Novice
21. december 2001 - 11:09 #4
Når winduet kommer op med password, klikker du bare det bort, så har du de udpakkede filer i et nyt windue.
Avatar billede cynide99 Nybegynder
21. december 2001 - 15:16 #5
NOPE HAR PRØVET AT INGEN PASSWORD
Avatar billede reg_guy Nybegynder
21. december 2001 - 20:11 #6
Der er MANGE måder at få det password på... prøv at crack det... finder lige et proggie...
Avatar billede reg_guy Nybegynder
21. december 2001 - 20:15 #7
tester lige nogle programmer for dig...
Avatar billede reg_guy Nybegynder
21. december 2001 - 20:29 #8
prøv med AZPR (Advanced Zip Password Recovery) det er en trial, så den kan max klare en længde på 5... det er sikkert ikke nok, men prøv alligevel... den er ret god (efter min mening) jeg testede den lige... den fandt kdi77 på 18 sekunder... prøv den... hvis det ikke løser dit problem finder jeg bare en anden...
http://www.golubev.com/elcomsoft/azpr.zip
Avatar billede cynide99 Nybegynder
21. december 2001 - 21:13 #9
det virker hellere ikke reg guy
Avatar billede reg_guy Nybegynder
21. december 2001 - 21:13 #10
Prøv også FZC (Fast Zip Cracker) det er gratis =)
Men DOS... dette gør det lidt sværre at forstå, men hvis du læser ALT hvad der står (ca. en kvart side) så er jeg sikker på du vil forstå det...
http://link.box.sk/link.php3?rid=27732&url=http%3A%2F%2Fnewdata.box.sk%2F2000%2Ffastzip106.zip

Parameter... prøv med FZC b \"dinfil.zip\" 0 #
Den encrypterede fil SKAL have minimum 3 filer for at det er muligt at lave Brute-Force Attack på den!! (ihvertfald når man bruger FZC)
Håber det løser dit problem... ps. hvis passwordet er meget godt og sikkert kan dette godt tage et par timer (ok, det var vidst en underdrivelse =)
Avatar billede reg_guy Nybegynder
23. december 2001 - 18:42 #11
Har du prøvet FZC ??