Avatar billede bobirk Nybegynder
20. december 2001 - 20:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Lyd

Jeg har en 266 Mhz Amd K6-2, som kører perfekt!! UDEN LYD!! Når jeg installerer lyden, som er SB 16 Audio og Windows Sound system, booter pc\'en forfra og kører i ring. Hvergang den netop når ind i Windows, starter den forfra. Deaktivere jeg \"Windows Sound system\" Kører den igen perfekt, men så er der ingen lyd!! Hjælp mig!! på forhånd tak
Avatar billede sukos Juniormester
20. december 2001 - 20:44 #1
Brug af forkert driver?
Kom med noget mere info om dit lydkort.
Avatar billede 1003 Nybegynder
20. december 2001 - 21:05 #2
Hvad irq er der tildelt dit lydkort?? sikkert 10 eller sårn..
og er der evt. en konflikt med en anden enhed ? pg dener der tit problemer med da den bruges af mange enheder
Avatar billede julemand Nybegynder
21. december 2001 - 08:11 #3
Hehe jeg har haft nøjagtigt det samme problem!
Jeg kørte på det tidspunkt WinMe
Jeg erfarede at hvis man i stedet installerer win200, linux redhat, win98 virker det ganske udemærket! Jeg aner ikke hvad fejlen er, men winMe har det åbenbart svært med lidt ældre lydkort... Hvis du absolut vil køre dit nuværende OS skal du først og fremmest chekke creatives hjemmeside for at se om de har rettet den bug, og derefter hvis det ikke virker skaffe et nyt lykort.

Jeg valgte selv at skifte operativsystem og det virker ganske fint i win2000 for mig
Avatar billede bobirk Nybegynder
23. december 2001 - 02:26 #4
Kan jeg få din e-mailadresse julemand
Avatar billede julemand Nybegynder
23. december 2001 - 18:12 #5
ok

Julemand@trutter.dk
Avatar billede 1003 Nybegynder
26. februar 2002 - 14:57 #6
Har du fået svar på dit spm.?