Avatar billede julemand Nybegynder
20. december 2001 - 19:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3d s max ang. splines

Hejsa

Jeg er lige begyndt at læse en masse tutorials og lave forskellige sjove små projekter i 3d s max, men jeg har mødt lidt af en barierre.... jeg kan bare ikke finde en ordentlig splie tutorial som jeg kan bruge til noget da jeg sidder og leger med vers. 4 og ikke umiddelbart kan finde den funktion...

ØV

håber der er nogle der vil hjælpe mig, og muligvist give mig nogle links til nogle gode tutorials.
Avatar billede thoma3001 Nybegynder
20. december 2001 - 19:21 #2
Avatar billede julemand Nybegynder
20. december 2001 - 19:24 #3
btw.. jeg har sikkert ikke gjort det klart nok... men jeg vil også gerne have svar på hvordan jeg klarer det! i vers 4
Avatar billede ztilleto Nybegynder
20. december 2001 - 21:57 #4
Slå op i din 3DsMaxV4 Tutorial(Help->Tutorials)som følger med og kig under chapter 10 det er omkring Surface Tool i MAX.. Og en lille tut hvordan du laver et Næsehorns hoved.

mvh
ztilleto
h/N
Avatar billede julemand Nybegynder
21. december 2001 - 08:21 #5
thx
Avatar billede julemand Nybegynder
21. december 2001 - 08:25 #6
Det var faktisk lige hvad jeg skulle bruge... hvis du gerne vil have de 30 point så skriv den lige igen som svar ik?
Avatar billede ztilleto Nybegynder
21. december 2001 - 13:23 #7
ok så er der et svar.. =)
og god fornøjelse..

mvh
ztilleto
h/N