Avatar billede testie Nybegynder
20. december 2001 - 17:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

what er der galt her?

her er fejlen jeg får

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80004005\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Not a valid file name.

/inc/dbconn.asp, line 4

sådan ser koden ud
Set Conn = Server.CreateObject(\"ADODB.Connection\")
Conn.Open \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=http://www.mosh.dk/db/system.mdb\"
Avatar billede testie Nybegynder
20. december 2001 - 17:31 #1
icq = 69087797
HASTE OPGAVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede ncp Nybegynder
20. december 2001 - 17:46 #2
du kan ikke få fat i filen da du har skrevet http://
Avatar billede ncp Nybegynder
20. december 2001 - 17:51 #3
Brug denne kode:
Conn.Open \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=\" & Server.MapPath(\"/db/system.mdb\")
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. december 2001 - 08:39 #4
Brug da ASP kategorien, det er jo der ASP\'erne er. At folk der leder efter freelance opgaver får en mail hjælper dig ikke meget :o(
Avatar billede testie Nybegynder
21. december 2001 - 22:48 #5
ok