Avatar billede gosche Nybegynder
06. juni 1999 - 04:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhed på mapper

hvordan kan man gøre sådan at der er password på en mapper i windows.???? Sådan at andre som bruger ens computer ikke kan gå ind i dem.??????????????
Avatar billede tabbe Nybegynder
06. juni 1999 - 07:20 #1
(Norsk windows)
Trykk START - INNSTILLINGER - KONTROLLPANEL - NETTVERK

Velg KONFIGURASJON og trykk DELING AV FILER OG SKRIVERE.

Velg ett eller begge alternativ. Trykk OK og restart maskinen.

Gå inn på UTFORSKER(Explorer) eller Min datamaskin
Velg mappe
Gå inn på FIL og velg DELING.
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. juni 1999 - 11:05 #2
Hvis du mener at hvis folk, som sidder ved din computer ikke skal have adgang til bestemte mapper på din computer, så skal du have installeret et program.

Jeg tror at det program du leder efter er "Magic Folders" eller "S to Infinity", som kan hentes fra Tucows. (http://ftp.net.uni-c.dk/tucows/security95.html)

Håber at du kan bruge det her til noget.
Avatar billede gosche Nybegynder
06. juni 1999 - 13:58 #3
Goulduck: dit svar kunne bruges men ikke tabbe's svar da det er til netværk. nu ved jeg ikke hvordan jeg skal tildele dig de 30 point.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 1999 - 14:14 #4

Du kan downloade Passman, der kan beskytte alt muligt med koder på:

http://hotfiles.zdnet.com/cgi-bin/texis/swlib/hotfiles/info.html?fcode=000OBX

Avatar billede janbb Juniormester
06. juni 1999 - 14:14 #5
Du skal afvise svaret først og så skal
goulduck ind og hente pointene bagefter
så det kan han jo bare gøre(jeg kan se du har afvist det første svar) ok.
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. juni 1999 - 16:07 #6
Dette er første gang at jeg bruger eksperten.dk, så hvordan "henter" jeg så point'ene?
Avatar billede bkp Nybegynder
06. juni 1999 - 20:15 #7
Gør sådan:
Goshe Afviser
goulduck Svarer
Goshe accepterer
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. juni 1999 - 22:06 #8
Det vil alså sige at vi bare venter på at "gosche" accepterer fx dette svar?
Avatar billede gosche Nybegynder
07. juni 1999 - 12:27 #9
lort lort lort, gouldluck, svar igen please, så får du de 30 point...
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. juni 1999 - 14:31 #10
OKAY OKAY

Jeg kan sende en kommentar, gælder det som et svar?

Ude til venstre for dette felt kan jeg vælge hvad jeg vil sende, og der er kun "Kommentar" at vælge imellem.
Avatar billede janbb Juniormester
07. juni 1999 - 14:42 #11
Det er fordi du har acc. sv. fra dollarsgrinebidderen(du er den eneste der kan have gjort det).
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 1999 - 17:49 #12

Ja, men det link jeg gav var jo også godt nok.

Avatar billede gosche Nybegynder
07. juni 1999 - 23:12 #13
i know. linket var udemærket, men det goulduck sagde var meget bedre.