Avatar billede kastum Nybegynder
20. december 2001 - 14:35 Der er 15 kommentarer

TP

Ér det en god ide at købe ny hd til TP når de piratgruppen kommer der op. Falder priserne på harddiske?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
20. december 2001 - 14:36 #1
tp?
Avatar billede cholm Nybegynder
20. december 2001 - 14:37 #2
Er det en kode ?
Avatar billede kastum Nybegynder
20. december 2001 - 14:37 #3
The party
Avatar billede soreno Praktikant
20. december 2001 - 14:38 #4
hvorfor skulle du købe en ny harddisk fordi en piratgruppe kommer?
Avatar billede kludedukken Nybegynder
20. december 2001 - 14:39 #5
Næj, det falder ikke umiddelbart. - Og hvis de gør, så bliver det ubetydeligt (ex. 20,.).
Avatar billede khand Nybegynder
20. december 2001 - 14:42 #6
Jeg tror ikke APG til TP. Men hvis de gør kan de umuligt nå at gå samtlige 2-3000 deltageres computere igennem da det nok kræver en del mandskab.

Ny HD ?? Det er da ligemeget...det kommer jo an på om der ligger noget ulovligt på den eller ej.
Avatar billede khand Nybegynder
20. december 2001 - 14:42 #7
Jeg tror ikke APG kommer til TP <- Det skulle der stå :))
Avatar billede sparkl Nybegynder
20. december 2001 - 14:50 #8
Det kan da være meget smart at have en ekstra harddisk i en harddisk-ramme så man let lige kan pille den ud, men det vil ikke gøre den store forskel mod AGP da de ikke bare stiller op og konfiskerer dit hardware..

de har meget mere luskede metoder..
Avatar billede soreno Praktikant
20. december 2001 - 14:54 #9
hvis du ikke har rent mel i posen så fortjener du også den straf der tilkommer dig. så hvad er probelemet? du kan da ikke forvente at hvis du gør noget ulovligt så kan du slippe for straffen?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
20. december 2001 - 14:55 #10
nej de kan umuligt nå at gennemgå 2-3000 computere,,,, det gør de heller ikke!!! de konfiskerer skam det hele og leverer det tilbage hvi der ikke er noget på den!!!
Avatar billede khand Nybegynder
20. december 2001 - 15:01 #11
Kræver det foriøvrigt ikke også en kendelse at konfiskere/gennemse en computer ?
Avatar billede sparkl Nybegynder
20. december 2001 - 15:08 #12
Avatar billede kludedukken Nybegynder
20. december 2001 - 15:10 #13
Hvad drejer dette spørgsmål sig egentlig om ? - Synes det bærer præg af at skulle være i \"fri debat\"
Avatar billede hollo Nybegynder
20. december 2001 - 15:17 #14
jeg bliver hjemme fra tp igår.. og jeg tror det bliver så mega fedt med alle de folks som bliver knaldet pga deres spændende warez =) normalt kommer der jo mega mange til tp, bare for at leeche warez, og der er nok ikke ret mange som tør share noget nu, da alle ved der er stor risiko for denne antipirater kommer... så mon ikke tp bliver et stort dejligt flop i år, og måske 1 ud af hver 50 der sidder og spiller cs, spiller med et ulovligt copy.. er det ikke noget med det kan testes på en eller anden spændende måde om det er en lovlig cd-key eller ikke der bliver spillet med.. nå det er vel ligemeget.. bliver bare skægt at hører om alle dem som bliver knaldet til tp =)
nå jegfik bare lige lyst til at skrive dette.. det er jo også bare en comment, så hygge til alle spændende d00des derude =)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 03:48 #15
kunne vi ikke være søde at lukke herinde???